• Hay hay. Ik zit in havo 3 en moet vrijdag een spreekbeurt maken over een vrij onderwerp. Ik ben heel inspiratieloos, dus ik vroeg me af of jullie nog suggesties hebben?

    De ruimte,
    daar heb je heel veel onderwerpen van sterren tot planeten


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    hamster :D


    Some angels have no wings.

    Haha Louisaa, het mag niet over een dier of een land gaan!
    En MissAmane - daar heb ik ook nog aan gedacht. maar afgelopen vrijdag heeft een jongen uit mijn klas dat dus ook al gedaan..

    Je favoriete boek of film?


    The odds are néver in our favor.

    quantummechanica en teleportatie! Tijd! het einde van de wereld! Azteken! Ijsberen! Hamsters! Beroemde dictators van de 20e eeuw! Ebola!

    Oooh! of een betoog dat gewone films 3D zijn en 3D films 4D! Want dat is zo :Y)

    Zoveel. Onderwerpen. O-O


    quidquid excusatio prandium pro

    Amnesty International, ik kan je mijn oude spreekbeurt ook nog geven als je wilt (a). Haha, maar het is best wel makkelijk met alle informatie op internet en zo.


    Are you lost?

    Kies een land, doet het altijd goed.

    En noemen jullie het echt nog spreekbeurt? Sinds ik op de middelbare zit is het verandert in 'presentatie' ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Endure; hier dus ook.

    Ik heb laatst een presentatie gedaan over Neonazisme - auf Deutsch. En eentje over de verschrikkingen van de Sovjet Unie en de gevolgen die dat nog heeft op de inwoners van bijvoorbeeld Rusland.
    En laatst heb ik er ook eentje gedaan over kinderprostitutie, omdat ik het een vreselijk iets vind.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Joanne Kathleen Rowling :Y)


    Shoganai i ne~

    Ik heb nog wel een spreekbeurt over bloed voor je liggen, denk ik. Je had de misselijke gezichten in mijn klas moeten zien, onvergetelijk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    pretparken, achtbanen, chocolade, ijsjes, snoep, ...

    ik had kinderchirurgie, maar dat was echt heel moeilijk. Misschien iets van een stad ofzo die je mooi vind..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Je kunt je spreekbeurt over Het Gooi doen?
    Of over een staat in Amerika? De Verenigde Arabische Emiraten?
    Of een geloof, muziekgenre of kledingmerk?


    Tell me about it, stud.

    Doe iets wat wel algemeen bekend is maar waar weinig mensen eigenlijk echt iets over weten. Zoiets als de Bermudadriehoek misschien?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 18:38 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik had laatst een presentatie over het stalinisme(communisme onder stalin), heeft me een 9 opgeleverd.
    Maar ik zou zeggen wat interesseert je? Als je geschiedenis opzich wel mooi vind zou ik het over een historisch persoon/gebeurtenis doen(D-Day, Pearl Harbour, Stalin, Cleopatra enz.), daar kom je namelijk al behoorlijk ver mee omdat vaak geld: hoe 'moeilijker'(daar zou geschiedenis dan onder vallen), hoe hoger het cijfer, natuurlijk moet het je wel aanspreken.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.