• Oke, hier is alvast een stukje van een scène die ik aan het schrijven ben, haha. Wat vinden jullie tot nu toe? ;'D Niet op de opmaak letten trouwens, die verandert later nog.

    Scène “Bijles”

    Henrietta (13) en Rudy (14) zitten in het schuurtje achter Rudy’s huis.

    Henrietta: Dus... wat doen we hier?

    Rudy: Gewoon, een beetje chillen. Roken. Rotzooien.

    Henrietta: Roken? Je bent toch nog geen 16?

    Rudy: Boeiend. Als ik sigaretten wil, dan krijg ik ze. (haalt pakje uit zijn borstzak)

    Henrietta: En wat moet ik hier dan? Je kunt toch zonder mij ook wel roken?

    Rudy: Roken wel ja. Rotzooien niet.

    Henrietta: Rudy, hou op. Je zou me Frans bijles gaan geven vanmiddag.

    Rudy: Bien sûr, madame. Voulez-vous coucher avec moi? (steekt sigaret op)

    Henrietta: Doe niet zo flauw. Anders ga ik weer naar huis, hoor.

    Rudy: Nee, even serieus. Ben je nog maagd? Je wiskundeboek telt niet mee, dat je het even weet.

    Henrietta: Hhhh.

    Rudy: Oke, rustig maar. We kunnen simpel beginnen.

    Henrietta: Ik ben niet zó achterlijk. Ik ken het rijtje van être wel uit mijn hoofd, hoor.

    Rudy: (grijpt Henrietta’s middel) Oke, stap 1. Houd je hoofd scheef, om neusbotsingen te voorkomen.


    EDIT: Nee, het gaat niet eindigen met een verkrachting. (cat)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 20:16 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    De scène spreekt mij wel aan. Als je iets doet met de hierboven genoemde tips wordt het zeker wat.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Ohfaal, dacht dat het twee meiden waren. Doe een lesbische vrijscene, da's wat minder standaard.


    No growth of the heart is ever a waste

    HarrysBum schreef:
    De scène spreekt mij wel aan. Als je iets doet met de hierboven genoemde tips wordt het zeker wat.(:

    Aurelia schreef:
    Ohfaal, dacht dat het twee meiden waren. Doe een lesbische vrijscene, da's wat minder standaard.


    Met plaatjes!


    quidquid excusatio prandium pro

    Aurelia schreef:
    Ohfaal, dacht dat het twee meiden waren. Doe een lesbische vrijscene, da's wat minder standaard.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.