• Even een vraagje. Ik zit eraan te denken om mijn haar te blonderen. Vraag me alleen af of het heel schadelijk voor je haar is (denk aan dooie punten en stug haar etc.)
    Heb van mezelf donkerblond haar en ik wil dan eigenlijk lichtblond gaan. Wordt het dan niet van dat gelige blond? Want dat vind ik nou niet echt mooi, wil wel dat het natuurlijk wordt.
    Iemand verder ervaring met blonderen?


    it's so empty living behind these castle walls

    Het is wel héél slecht voor je haar..

    Het is vooral slecht voor je haar als je gelijk de allerlichtste neemt en het heel vaak verft. Als je je haar één keer blondeerd en daarna elke drie maanden ongeveer je uitgroei bijwerkt is het niet zo schadelijk. Het is wel aangeraden om er bijvoorbeeld een haarmasker bij te nemen, iets in de richting van repair en die eens in de week te gebruiken. Tegen gelig haar moet je gewoon je haar wassen met zilvershampoo, kan je kopen in elke drogist/winkel.


    Your make-up is terrible

    Het is hartstikke slecht voor je haar+ er lopen al genoeg geblondeerde mensjes rond D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat Assasin zegt is waar. ^^ Het ligt er aan hoe goed je je haar na afloop verzorgt.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 17:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    Het is vooral slecht voor je haar als je gelijk de allerlichtste neemt en het heel vaak verft. Als je je haar één keer blondeerd en daarna elke drie maanden ongeveer je uitgroei bijwerkt is het niet zo schadelijk. Het is wel aangeraden om er bijvoorbeeld een haarmasker bij te nemen, iets in de richting van repair en die eens in de week te gebruiken. Tegen gelig haar moet je gewoon je haar wassen met zilvershampoo, kan je kopen in elke drogist/winkel.
    Ik verzorg mijn haar sowieso altijd met conditioners en haarmaskers dus dat komt wel goed. Dus je raad ook aan om in stapjes steeds lichter te gaan?


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    (...)Ik verzorg mijn haar sowieso altijd met conditioners en haarmaskers dus dat komt wel goed. Dus je raad ook aan om in stapjes steeds lichter te gaan?


    Nee, je hebt al blond haar van jezelf dus je hebt niet eens de lichtste verf nodig, behalve als je écht witblond wilt. Je kan het beste gewoon bij één merk en kleur blijven, dat pakt het mooiste uit.
    Maar als je zoveel verzorging gebruik, komt het zeker wel goed. Je haar is dan al in goede conditie, dan word het ook niet lelijk.


    Your make-up is terrible