• Ik heb sinds afgelopen zondag geleerd voor een Frans toets die ik vandaag had. Die bestond uit woordjes en grammatica. Ik kende alle woorden en de grammatica snapte ik helemaal. De toets ging best redelijk, ik had alles ingevuld. Nu keek ik net op magister, staat er dat ik een 1 heb! Een facking 1 waar ik zo lang voor geleerd heb! Ik ben niet iemand die snel huilt om een onvoldoende, maar ik kan best goed leren en het is zo oneerlijk dat ik een 1 heb. Ik had net zo goed niets kunnen leren en alleen mijn naam boven het blaadje kunnen hebben. Iemand die mijn kan opvrolijken want op dit moment ben ik echt aan het janken en heb ik zin om mijn leraar langzaam en pijnlijk te laten sterven...


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Vraag even na of het wel klopt. Misschien is het wel een fout (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Misschien is er wel een foutje gemaakt? Dat kan zomaar. Als je iets in moet voeren in de computer, is een tikfout zo gemaakt. Vraag anders of je je toets even in mag kijken maandag om te zien wat je fout gedaan hebt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat ze hierboven zeggen: misschien had je wel een 10? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk dat ergens een fout is gemaakt. Misschien heeft je leraar per ongeluk iemands anders cijfer bij jou gezet, bij mij op school is dat wel eens gebeurt (niet met een 1). Toen heeft degene het gezegd en is het veranderd. Dus mail je leraar, vraag of het echt zo is want als je zo goed hebt geleerd is het onmogelijk dat je een 1 hebt.


    Physics is awesome

    Joselyne schreef:
    Vraag even na of het wel klopt. Misschien is het wel een fout (:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!