• Ik ga regelmatig joggen, en toen ik zag dat er een plaatselijke loopwedstrijd was besloot ik me in te schrijven. Dit is nog maar de 2de keer dat ik aan zo'n wedstrijd deelneem. Tips? (flower)

    (Btw, het is ongeveer 1KM)

    Gewoon opbouwend er naargaan trainen en je grens opzoeken. Je moet kijken op welk tempo je na die 1 km absoluut geen energie meer over hebt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    1 KM valt toch wel mee als je regelmatig gaat joggen?
    Ik zou aan zo'n wedstrijd meedoen omdat het leuk is, niet om te winnen. Gewoon langzaamaan trainen en steeds meer gaan lopen, totdat je die km goed uit kan lopen.


    Destroy what destroys you.

    ENTERSHIKARI schreef:
    1 KM valt toch wel mee als je regelmatig gaat joggen?
    Ik zou aan zo'n wedstrijd meedoen omdat het leuk is, niet om te winnen. Gewoon langzaamaan trainen en steeds meer gaan lopen, totdat je die km goed uit kan lopen.


    Ja, ik doe ook gewoon mee voor m'n plezier & voor mijn conditie. Maar het zou wel leuk zijn als ik op een redelijke plek zou eindigen. (:

    Nou. Om sneller te lopen moet je conditie opbouwen ^^
    Je moet duurlopen. Telkens langer.
    Als je je conditie niet verbetert, zal je ook niet sneller lopen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    En snel zijn. Jaja. Dat wil ook wel eens helpen.
    Maar niet te snel, verdeel je energie, train daarin.
    Niet alleen lang trainen, zoals ze hier zeggen. (Moet je vooral doen, lang trainen.)
    Maar ook sprinten. Neem eens een stukje van honderd meter en ga daar eens zo snel mogelijk op rennen.

    Verder, tsja, warming up, cooling down. De bekende dingen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt