• Als mensen op school over je lullen dat je net zo lelijk bent als een seriemoordenaar uit een of andere horrorfilm. Ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken, maar dat gaat niet echt. Iemans tips hoe ik dat wel voor elkaar krijg, want ik kan er echt niet meer tegen, sorry voor het gezeik.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zou zeggen; "Pas maar op. Dadelijk ben ik het nog echt, en lepel ik je hersenen via je oogholtes uit die spuuglelijke kop van je. Zal wel niet zo'n grote voedingswaarde hebben aangezien je dom genoeg bent om zulke infantiele en belachelijke opmerkingen te maken en je dus waarschijnlijk niet zo vreselijk veel goed werkende hersencellen hebt in die grijze massa van jou. En nou oprotten, anders komt Samara je halen!"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gewoon negeren. Als je erop in gaat vinden ze het alleen maar leuk. Of naar je mentor gaan als je er echt ziek van wordt. Echt, mensen kunnen zo onvolwassen zijn :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Gewoon negeren. Als je erop in gaat vinden ze het alleen maar leuk. Of naar je mentor gaan als je er echt ziek van wordt. Echt, mensen kunnen zo onvolwassen zijn :S

    TBH, eerlijk gezegd vinden ze het leuker als je het negeert dan weten ze niet wanneer ze moeten kappen ermee dan als je er een kutopmerking over maakt :')


    SLOAN.

    Waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers. Dat is wel vaker de reden van het gepest.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    nerveus schreef:
    Gewoon negeren. Als je erop in gaat vinden ze het alleen maar leuk. Of naar je mentor gaan als je er echt ziek van wordt. Echt, mensen kunnen zo onvolwassen zijn :S


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.