• Oké oké, ik ben niet normaal vrolijk, en hier heb ik héél wat redenen voor!

    ten eerst kreeg ik vannochtend een telefoontje van een kunstopleiding hier in de buurt, dat ik ben toegelaten! er mogen maar een stuk of 26 door en er waren meer dan 100 aanmeldingen, IK ZIT ER GEWOON BIJ! /doet een dansje/

    en ten tweede, de zon schijnt, tijd om te bakken, op het strand te liggen, te voetballen met baywatch dudes (en hun irritante vriendinnetjes), en om lekkah te op vakantie te gaan naar Francé en Italië, can't wait! B)

    Nou dat is dus waarom ik blij ben, en omdat ik nieuwe games heb. En ja, games en zonnen gaan wel samen, zoals in de tuin laptoppen, weetje wel. Of op het strand pspen! /oke geen goed idee allemaal zand in je beeldscherm/

    maar goed, hoe is het met mijn quizlet volk, op deze zonnige donderdagmiddag? :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb morgen examen Frans, maar ik denk dat ik ook in de tuin ga zitten leren (nerd)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Gefeliciteeerd! :'D
    Maar ik ben een stuk minder vrolijk, ik heb buikpijn en moet 500 engelse woordjes in mijn hoofd krijgen voor morgen! Tja... dat wordt een onvoldoende!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    WeStayStrong schreef:
    Ik heb morgen examen Frans, maar ik denk dat ik ook in de tuin ga zitten leren (nerd)

    Ohh, leer met mij? ik heb altijd al Frans willen leren, maar heb nog nooit meer dan twee keer frans lessen gehad. Succes met je frans. 8D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wat fijn! (:
    Bij mij eigenlijk niet zo goed, ik ben bang want ik heb morgen mijn Frans mondeling. Dat is gewoon hel. (cat) Maar die zon maakt me wel enorm vrolijk en ik heb gister en vandaag heerlijk liggen zonnen. (:
    & ik ga morgenavond fijn met wat vriendinnen naar The Hunger Games!

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 14:44 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jiles schreef:
    Gefeliciteeerd! :'D
    Maar ik ben een stuk minder vrolijk, ik heb buikpijn en moet 500 engelse woordjes in mijn hoofd krijgen voor morgen! Tja... dat wordt een onvoldoende!

    Thankyouu :'3 en dat word dus tot morgenvroeg doorleren. :c maar als je het nog niet weet.. dan word het een onvoldoende ja. Of heb je er misschien niet makkelijke woorden bij? Dx


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ghehe, ik vier met je mee!
    Morgen ga ik namelijk naar de première van THG en dan zie ik mijn nicht weer eens terug ^^ en de zon schijnt weer na een regenachtige tijd, so : (dance)(dance)(dance)(dance)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Onno schreef:
    (...)
    Ohh, leer met mij? ik heb altijd al Frans willen leren, maar heb nog nooit meer dan twee keer frans lessen gehad. Succes met je frans. 8D


    Jij WILT Frans leren ??? ik wil Frans zo snel mogelijk laten vallen maar dat gaat niet. (Ligt vooral aan de leerkracht eigenlijk)

    Wil jij morgen mijn examen niet gaan doen dan ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Onno schreef:
    (...)
    Thankyouu :'3 en dat word dus tot morgenvroeg doorleren. :c maar als je het nog niet weet.. dan word het een onvoldoende ja. Of heb je er misschien niet makkelijke woorden bij? Dx

    Hahahaha ja morgenochtend erg vroeg opstaan en dan het best er van maken! Het is een handelingsdeel dus ik moet hem voldoende maken, zo niet dan moet ik hem in mijn vrije tijd inhalen. Het is dus geen ramp als het een onvoldoende is!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik gunde mezelf een dag vrij vandaag, maar ik verveel me al sinds 9 uur (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kapot (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wou dat ik kon zeggen dat ik toegelaten ben XD Maar ik moet eerst de intake overleven ;d

    Verder gaat het goed ;d in de pauze met een groepje naar appiej geweest en ik heb net vampire diaries gekeken ;d Lekker muziek op ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik moest een prik... (cat)
    Maar nu ben ik wel lekker thuis! Yeah. Lang leven mijn bezorgde moeder.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Heerlijk weer, + 40 minutenrooster - Rapport + Adviezen + Zin in morgen - Frans pw verknald= humeur Sterre = 8
    Mijn rapport was slecht, niet echt een verassing
    mijn adviezen waren verbazingwekkend goed
    En morgen houd ik mijn feestje en ga ik naar de Hongerspelen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Whoa! Ik ben ook blij voor je*O*

    Geweldig. (cat) Over een uurtje ga ik lasergamen en bowlen met de klas. (:


    Full of envy behind that anonymous mask