• Oké oké, ik ben niet normaal vrolijk, en hier heb ik héél wat redenen voor!

    ten eerst kreeg ik vannochtend een telefoontje van een kunstopleiding hier in de buurt, dat ik ben toegelaten! er mogen maar een stuk of 26 door en er waren meer dan 100 aanmeldingen, IK ZIT ER GEWOON BIJ! /doet een dansje/

    en ten tweede, de zon schijnt, tijd om te bakken, op het strand te liggen, te voetballen met baywatch dudes (en hun irritante vriendinnetjes), en om lekkah te op vakantie te gaan naar Francé en Italië, can't wait! B)

    Nou dat is dus waarom ik blij ben, en omdat ik nieuwe games heb. En ja, games en zonnen gaan wel samen, zoals in de tuin laptoppen, weetje wel. Of op het strand pspen! /oke geen goed idee allemaal zand in je beeldscherm/

    maar goed, hoe is het met mijn quizlet volk, op deze zonnige donderdagmiddag? :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Fitzherbert schreef:
    Whoa! Ik ben ook blij voor je*O*


    26 - 02 - '16

    Vanavond moet ik om half 7 weer op school zijn om een toneelstuk op te voeren O:
    Dan komen er een stuk of 5 andere scholen ook een toneelstuk doen en de hoofdprijs is 1000 euro O:


    Cookies!

    ik ben vrolijk voor het weer, en blij omdat het morgen opendeurdag is :) het is misschien enorm druk, maar ik hou van optreden, en ik moet zo'n 10 uur achter elkaar wel iets doen :) dus ik ben blij!!

    ooohh, en morgen na de interview avond (ik moet iemand interviewen voor de zesdejaars) zie ik mijn vriend al ^^ YEAAAAAAAAHHHHHH ^^

    en wat voor kunstopleiding doe je? :D (zit zelf ook in kunst sector)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    :D


    Er zullen veel mensen uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart.

    Ik ben ook vrolijk door het weer ja!
    Maar ik was eigenlijk de hele week al een beetje héél erg vrolijk ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb morgen ook exames nederlands helluuuuuup moeilijk!!!!!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    aaaaaaaaaaarg, nu ben ik nog vrolijker omdat er iets binnen is gekomen wat ik graag wou


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat ik deed?
    Ugh. Leren.
    Wat ik doe?
    Ugh!!! Leren! D:

    Oké, ik moet echt eens verder doen ipv quizlet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please