• Maar ik snap een meisje (G) in mijn klas nog steeds niet.
    Zij en L zijn al jaren beste vriendinnen. Althans, dat zeggen ze. Maar ze roddelen over elkaar achter elkaar achter elkaar rug. En G fiets altijd samen met L maar soms fiets ze spontaan weg want dan heeft ze geen zin in L.
    Ook moesten we een keer voor school naar een dorp naast mijn dorp en G en ik gingen met de bus want we hadden geen zin om te fietsen. (Het zou 30 minuten fietsen zijn daarbij was het toen met al die sneeuw en ik was half ziek.) L had niemand om mee te fietsen dus vroeg ze aan G en mij of ze mee mocht fietsen. Begint G tegen mij via sms: 'Nee, ze mag niet mee.'

    Ook vindt G elke jongen leuk die ze leert kennen. Elke week is ze verliefd op iemand anders. En dan niet op een jongen maar op meerdere tegelijkertijd.
    Serieus, ik heb haar proberen te begrijpen en te snappen maar het lukt me gewoon niet. Begrijp me niet verkeerd, ze is een hartstikke aardig meisje maar soms denk ik echt: 'Waar ben je mee bezig?'

    ja dit moest er uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat heb ik ook wel eens bij mensen en bij mezelf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wow ze tis een ingewikkeld meisje maar ja als ze een goede vriendin is dan moet je haar er missxhien is.over aanspreken of misschien ook weetlr niet want ik weet tuurlijk totaal niet hoe ze zou reagere ofzo...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    rare mensen heb je altijd.. bij mij op school ook. ik bemoei me er maar niet mee :W


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Klinkt als iemand die ik ken. :W

    Stalingrad schreef:
    Dat heb ik ook wel eens bij mensen en bij mezelf.


    26 - 02 - '16

    Ja. Dat zal denk ik zo blijven. Bij mij in de klas is er ook zo'n vriendinnengroepje. Mijn vriendinnengroep valt nu eigenlijk uit elkaar, en daarom noem ik het geen beste vriendinnen meer, maar wel nog redelijke vriendinnen. Ik een aantal mensen waarvan ik gewoon weet dat ik ze kan vertrouwen en gewoon helemaal mezelf bij kan zijn.

    Ik snap het trouwens ook niet hoor. Wat is nou leuk aan zo'n vriendschap? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    klinkt me zo bekend in de oren :Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.