• Hij lag weer op de bodem van het vijvertje, en ik zei het tegen mijn pa. Hij zei dat ik hem eruit moest halen, dus ik pakte het netje, maar begon te twijfelen. Ik deed het net in het water, en tikte tegen de vis. Hij bewoog niet, dus pakte ik hem. En toen probeerde hij te ontsnappen, en begon nog meer te twijfelen. Ik liet de stok op de kant rusten met het net (met de vis erin) in het water. Ik zei het tegen pa wat er gebeurde, en hij zei dat hij waarschijnlijk een ziekte had. Ik liet hem eventjes vrij, en toen ging hij weer dood liggen. Ik begon steeds meer te twijfelen, en hield hem in het netje. Opeens kwam pa buiten en zei dat ik het moest doen, anders zal hij de andere vissen aansteken. Dus ik pakte hem eruit en gooide hem in de prullebak.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    HoranNiall schreef:
    (...)
    Geen idee, ik kijk niet om naar die vijver en alles wat erin zit.. wat er ook allemaal inzitten mag, lol.
    En dat is al vele jaren geleden ook dusja.

    ook handig


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Mijn broertje had toen hij kleiner was een keer een vis uit de vijver gepakt, gwn met zn handen. Heb echt geen idee hoe hij het deed ='D. Maar goed, toen had hij hem dus in het waterbakje van onze kat gestopt, en aan het eind van de dag kwamen mijn ouders daar pas achter, lol.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Minichick schreef:
    Aww, wat zielig! Kon je 'm dan niet in een andere soort grote bak water doen, los van de andere vissen? =(

    Arm beestje:(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.