• Hij lag weer op de bodem van het vijvertje, en ik zei het tegen mijn pa. Hij zei dat ik hem eruit moest halen, dus ik pakte het netje, maar begon te twijfelen. Ik deed het net in het water, en tikte tegen de vis. Hij bewoog niet, dus pakte ik hem. En toen probeerde hij te ontsnappen, en begon nog meer te twijfelen. Ik liet de stok op de kant rusten met het net (met de vis erin) in het water. Ik zei het tegen pa wat er gebeurde, en hij zei dat hij waarschijnlijk een ziekte had. Ik liet hem eventjes vrij, en toen ging hij weer dood liggen. Ik begon steeds meer te twijfelen, en hield hem in het netje. Opeens kwam pa buiten en zei dat ik het moest doen, anders zal hij de andere vissen aansteken. Dus ik pakte hem eruit en gooide hem in de prullebak.

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

Mijn vis had een Nemo-vinnetje gekregen toen heb ik hem aan de Oceaan geschonken :Y)

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Oh damn, doet er me aan denken. :'D
    Wij hebben een lelijke kutvijver van de mensen die hiervoor woonden. En er lag zo'n stomme vis op het water te drijven op z'n kant. Dus ik en mijn nicht pakken een net, tikken ertegen en dus die is dood, dachten we. We doen er vanalles mee op het droge. Gooien ze bij de kippen, op zand blablabla. We doen die terug de vijver in en die zwemt gewoon weg. o.o Eerst keken we zo van 'Wtf, die was toch dood?' en dan moesten we lachen omdat we dat allemaal hadden gedaan en die toen plots ineens weer leefde...

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Mijn guppies waren aantrekkelijk bij de vissenpomp:X we hadden 2 goudvissen en 3 guppies. en poef 3 weg. en de eene was dik geworden dus we dachten opggeten dus mama gaat pomp schoonmaken. SUPRISe allemaal vinnen en schubben:S

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Minichick schreef:
    Aww, wat zielig! Kon je 'm dan niet in een andere soort grote bak water doen, los van de andere vissen? =(

nee, hij ligt nu lekker te stinken bij de prei en groen. Lekker bij al het groen.

HoranNiall schreef:
    Oh damn, doet er me aan denken. :'D
    Wij hebben een lelijke kutvijver van de mensen die hiervoor woonden. En er lag zo'n stomme vis op het water te drijven op z'n kant. Dus ik en mijn nicht pakken een net, tikken ertegen en dus die is dood, dachten we. We doen er vanalles mee op het droge. Gooien ze bij de kippen, op zand blablabla. We doen die terug de vijver in en die zwemt gewoon weg. o.o Eerst keken we zo van 'Wtf, die was toch dood?' en dan moesten we lachen omdat we dat allemaal hadden gedaan en die toen plots ineens weer leefde...

WTF! Die vis is raar. Leeft ij nog steeds?

Padme schreef:
    (...)
    nee, hij ligt nu lekker te stinken bij de prei en groen. Lekker bij al het groen.
    Die vis was goudzilver niet groen dus dan mopet ie toch bij overig afval:S

MisPattinson schreef:
    (...) Die vis was goudzilver niet groen dus dan mopet ie toch bij overig afval:S
    Ehh, bijna schat

Padme schreef:
    (...) Ehh, bijna schat

Dat is toch is zo. Groente en afval daar en andere dingen wat greon is

Padme schreef:
    (...) Ehh, bijna schat

Dat is toch is zo. Groente en afval daar en andere dingen wat greon is:8

Fitzherbert schreef:

(huil)(huil)

Fitzherbert schreef:

comfort in c h a o s

Fitzherbert schreef:

"Ignite, my love. Ignite."

Padme schreef:
    (...)

Oh.. Ik vind 't wel zielig, zo'n beestje stop je dan toch in een andere bak water tot 'ie zelf dood gaat, in plaats van 'm dood te maken door 'm zonder water weg te gooien? Maarja, dat is mijn mening, ik hou gewoon van vissies ;o

“Love is a contradiction.”

Padme schreef:
    (...)
    WTF! Die vis is raar. Leeft ij nog steeds?

Geen idee, ik kijk niet om naar die vijver en alles wat erin zit.. wat er ook allemaal inzitten mag, lol.
    En dat is al vele jaren geleden ook dusja.

[ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 20:09 ]

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.