• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 16:20 ]

Your make-up is terrible

Solomon

"Wat dan?" Vraag ik en kijk hem aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik trek een pokerface. "Eh, ze vond me niet erg aardig, door je weet wel, en ik vond haar toen ook niet zo aardig. Maar ze daagde me uit en toen eh, flipte ik een beetje, op een gekke manier." ratel ik.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Gewoon,' zucht ik. 'We gingen niet meer echt met elkaar om als vroeger en hij deed nogal jaloers als ik wat met andere jongens deed dus we besloten maar te stoppen,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Solomon

"Gekke manier?" Dat is ook echt het enigste wat ik in me opnam.
    "Waarom?" Ik kijk hem vragend aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Het werd me een beetje teveel." zucht ik. "Ik deed alsof ik heel eng was, maar ze snapte er toch geen hout van omdat ze niet weet wat ik ben. Dat was niet zo handig."

Your make-up is terrible

Damon Blake
    "Als hij jaloers was, betekent het dat hij het niet fijn vond en daar dus een achterliggende reden aan vast zat." zei ik nadenkend, "Weet je heel zeker dat hij je niet leuk vind?"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Solomon

"Heel slim." Knik ik.
    "Maar weet ze ook helemaal niets? Ook niet een beetje?" Vraag iki.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Ik denk het niet." zei ik terwijl ik mijn schouders ophaalde. "Ik vroeg er een beetje naar maar niets leek erop te wijzen dat ze het doorhad."

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik kijk Damon aan en haal mijn schouders op. 'Hoe moet ik dat weten? Ik kan geen gedachten lezen en al zou hij me wel leuk vinden ik zie hem gewoon als een goede vriend.'

[Me is going on mobile so me is reacting slow xd]

Damon Blake
    "Hmmm, okay. Achja meisjes begrijpen jongens nooit goed en vica versa ook niet." zei ik lachend.

[Is goed hoooor.]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Solomon

"Gelooft ze in ons?" Vraag ik en dan.
    Ik ga iets verzitten, want deze verkrampte houding is ook niet lekker.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Nee, helemaal niet." glimlachte ik. "Dat is wel erg handig, ze zal ons niet zomaar doorhebben."

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik knik instemmend. 'Klopt, ik snap bijvoorbeeld niet dat sommige jongens zo veel kunnen eten,'

Solomon

"Maar dat is toch juist niet handig? Ik bedoel, straks verspreekt een van on zich." Zeg ik en kijk Luca aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Ik denk dat ze het toch niet gelooft." glimlachte ik geruststellend. "Maak je maar geen zorgen."

Your make-up is terrible