• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 16:20 ]

Your make-up is terrible

Luca Jones
    Ik zuchtte. "Ik meende het, echt."

Your make-up is terrible

Cassie
    'Dan geloof je het toch niet,' zeg ik koppig waarna ik mijn schouders ophaal, 'waarom zou het meer moeten zijn?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Damon Blake
    Ik haalde mijn schouders op. "Tja, omdat het vaak zo is en anders zo wordt." legde ik uit, "Daarom dacht ik dat." Ik zat lekker op de bank en begon rustig aan mijn snickers.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Ik lach even. 'Dave en ik worden nooit echt iets. Daarvoor kennen we elkaar al te lang,'

Damon Blake
    Ik keek haar grinnikend aan. "Dat heb ik al zo vaak gehoord. Ik ben benieuwd."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Ik zucht even. 'Okee, Dave en ik zijn een klein tijdje ehm, ja "Friends with benefits" geweest,' geef ik toe, 'maar dat werkte niet echt,'

Solomon

"Oké." Zeg ik met een klein glimlachje.
    Ik neem het laatste nipje en kijk dan naar het lege pakje.
    Ik sta op en kijk Luca aan.
    "Is jouwe ook leeg?" Vraag ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik knikte zachtjes en at mijn snickers op. "Was dat wat je niet wilde vertellen en waarom werkte het niet dan?"

Luca Jones
    Ik knikte en gaf het lege zakje aan Solomon. Daarna leunde ik naar achter op de bank en legde mijn arm op de rugleuning.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Nee, dat is niet wat ik niet wil vertellen,' zeg ik. 'Het werd gewoon wat te ingewikkeld,'

Solomon

Ik liep naar de keuken en gooide de lege zakjes weg.
    Ik liep weer terug en zie Luca, volgens mij, ontspannen zitten.
    Weer ga ik op de zelfde plek zitten en kijk voor me uit.
    "H-Hoe zit het nu tussen jou en Damon en Cassie?" Vraag ik zacht.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    "Hmmm, waarom dan?"

Luca Jones
    Ik haalde mijn schouders op. "Tussen Cassie en mij was het alleen fysieke aantrekkingskracht." glimlachte ik naar Solomon. "Met Damon ben ik er nog niet helemaal uit, maar dat komt nog wel."

Your make-up is terrible

Solomon

"Oké..." Zeg ik zacht.
    "Van wie is die nieuwe geur." Vraag ik om mezelf af te leiden.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Van Damons nichtje." vertelde ik. "Die is hier ook komen wonen, aardig meisje hoor, als ze niet kwaad is en me uitdaagt." lachte ik om de eerdere situatie vandaag.

Your make-up is terrible