• Hallo lieve mensen

    Ik zou graag jullie aandacht willen over een groot probleem in deze wereld.
    Over iets wat de overheid de mensen aandoet wat gewoon onder mishandeling hoort te vallen, ja geestelijke mishandeling, ja gruwelijke geestelijke mishandelingen die wij alle toelaten terwijl het gestopt dient te worden.
    Het gaat over deurwaarders die bij mensen langs komen om hun spullen en/of hun huis in beslag nemen.
    Als men kan kiezen een paar zweepslagen en je spullen/huis mogen behouden of geen zweepslagen en dan worden je spullen af ontnomen, zullen toch vele voor die paar zweepslagen gaan.
    Dan kan je nagaan hoe wreed de overheid is door toe te laten dat spullen/huizen ontnomen worden bij mensen die arm zijn.
    Hoe zou je reageren als je buurvrouw haar belasting niet zou kunnen betalen of haar hypotheek en ze zouden langskomen met de zweep? Dat zouden wij alle erg wreed vinden en zouden onze afschuw zeker uiten. Maar dat deurwaarders spullen komen halen bij de armen vinden wij normaal en ik denk dat wij hier alle even stil bij mogen staan, wat wij toelaten bij onze buren vrienden bij mensen uit onze straat stad of dorp. Vele armen liggen nachten wakker voor die gruwelijke dag dat gaat plaats vinden, ook schamen ze zich voor de buren, vrienden en familie en gaan zwaar gebukt onder deze gruwelijke praktijken die wij toelaten in deze samenleving. Hun dierbare spullen worden hen ontnomen en dan hebben wij het nog niet over het kinderleed die ook bij deze plaats vind.
    Waarom laten wij deze zware geestelijke mishandelingen toe?
    Eigen schuld vind u?
    Als u weet dat de overheid ons al jaren beroven van ons geld en dat wij al lang gratis stroom hadden kunnen hebben en dat onze auto's allang op water zouden kunnen rijden en dat gezondheidszorg allang gratis zou kunnen zijn, als men goed beleid had gevoerd, dan weet u dat deze mensen hun rekeningen gewoon hadden kunnen betalen en dat door het slechte beleid van de overheid de armen mens, deze mishandeling moeten ondergaan die zeker niet nodig is in deze wereld. Er is bijvoorbeeld wel geld voor de Griekse banken en wapens ect.
    Ja stroom en water kan gewoon gratis en gezondheidszorg ook, onze auto's hadden al op water kunnen rijden, tel uit je winst.
    In Spanje komen daarom vele mensen in opstand tegen deze mishandeling en het werkt. In vele steden zijn groepen die opkomen voor mensen die de deurwaarders aan huis krijgen. Als daar deurwaarders aan huis komt om de spullen te halen dan komen vele naar die mensen toe en blijven voor de deur staan en laten de deurwaarders en politie niet toe en ze draaien gewoon om.
    Wij willen graag dat deze actie wereldwijd word en vragen je mee te doen door op deze brief je naam en telefoonnummer aan toe te voegen en dat je bereid bent als ze je bellen op te komen voor de armen die uit hun huizen worden gezet en/of hun spullen ontnomen worden. Als je je naam erbij hebt gezet en je telefoonnummer dan deze brief een paar keer kopiëren en je vrienden vragen om mee te doen. Als het kan 10 van je vrienden of kennissen/klasgenoten ect.
    Ook scholen kunnen aan deze actie meedoen. Als je dan een slachtoffer kent, ga er dan naar toe en vraag of ze geholpen willen worden,. Zo ja, bel dan een paar mensen van deze lijst op. De eerste en laatste en eentje uit het midden. Bel er minimaal drie, zodat die dan weer door bellen naar de mensen boven zijn eigen naam en bel de 10 mensen aan wie je ook deze lijst hebt geven.
    Is de namenlijst vol, voeg er dan papier eraan toe en plak de vellen vast aan elkaar.
    Als je dan er heen gaat zou het een mooi gebaar zijn bloemen mee te nemen voor de deurwaarder de politiemensen en voor die armen mensen.

    Mod: gegevens worden op Quizlet niet gevraagd aan leden.

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 maart 2012 - 16:13 ]

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Assassin

    Maak jij je maar druk om die 70 miljoen. Ik zet me liever in voor de mensen in nood.
    Ik weet dat als de overheid echt goed met ons voor had, deze mensen niet in nood hadden hoeven te zitten.

    Als het overheids het geld goed besteed had. Dan hadden wij in NL gratis water en stroom en gezondheidzorg. Ook de auto's kunnen allang op water rijden.

    Met andere woorden wij mensen hadden het finaciel allemaal goed en had niemand schulden hoeven te hebben.

    Libieen bv

    Libie was de armste land van afrika in 1951
    Kaddafi kwam toen aan de macht.
    In 2011 hadden de mensen
    gratis water
    gratis stroom
    gratis gezondheidzorg
    gratis onderwijs
    Rente mochten de banken niet vragen en was in de grondwet vast gelegd.
    Als men trouwde kreeg men van de staat 50.000 dolar.
    Kocht je een auto dan betaalde de overheid de helft van de wagen.

    Deze dictator moest dood !


    Khaddafie deed al die dingen, doordat het land vol olie zat. Nederland heeft geen olie. Argument invalid.

    Bovendien kunnen auto's niet op water rijden. Dat is onmogelijk, water kan niet ontbranden (tenzij je er electriciteit doorheen laat lopen om zuurstof te maken, maar dat is geen bijster handig idee)


    quidquid excusatio prandium pro

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Assassin

    Maak jij je maar druk om die 70 miljoen. Ik zet me liever in voor de mensen in nood.
    Ik weet dat als de overheid echt goed met ons voor had, deze mensen niet in nood hadden hoeven te zitten.

    Als het overheids het geld goed besteed had. Dan hadden wij in NL gratis water en stroom en gezondheidzorg. Ook de auto's kunnen allang op water rijden.

    Met andere woorden wij mensen hadden het finaciel allemaal goed en had niemand schulden hoeven te hebben.

    Libieen bv

    Libie was de armste land van afrika in 1951
    Kaddafi kwam toen aan de macht.
    In 2011 hadden de mensen
    gratis water
    gratis stroom
    gratis gezondheidzorg
    gratis onderwijs
    Rente mochten de banken niet vragen en was in de grondwet vast gelegd.
    Als men trouwde kreeg men van de staat 50.000 dolar.
    Kocht je een auto dan betaalde de overheid de helft van de wagen.

    Deze dictator moest dood !


    Aan als heb je weinig. Het is gebeurt en de Overheid ZAL niet veranderen. je kunt er maar beter mee dealen en er het beste van maken want dit soort dingen hebben vaak tog geen nut

    Ja ik spreek uit ervaring want wij hebben het verre van breed hierthuis


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Assassin

    Maak jij je maar druk om die 70 miljoen. Ik zet me liever in voor de mensen in nood.
    Ik weet dat als de overheid echt goed met ons voor had, deze mensen niet in nood hadden hoeven te zitten.

    Als het overheids het geld goed besteed had. Dan hadden wij in NL gratis water en stroom en gezondheidzorg. Ook de auto's kunnen allang op water rijden.

    Met andere woorden wij mensen hadden het finaciel allemaal goed en had niemand schulden hoeven te hebben.

    Libieen bv

    Libie was de armste land van afrika in 1951
    Kaddafi kwam toen aan de macht.
    In 2011 hadden de mensen
    gratis water
    gratis stroom
    gratis gezondheidzorg
    gratis onderwijs
    Rente mochten de banken niet vragen en was in de grondwet vast gelegd.
    Als men trouwde kreeg men van de staat 50.000 dolar.
    Kocht je een auto dan betaalde de overheid de helft van de wagen.

    Deze dictator moest dood !

    Als alles gratis word dan hebt je geen goed leven als we nu hebben. En geen andere landen erbij halen want dat klopt ook gewoon bijna niet. Had Libië geen olie? Daar werd die gast rijk van. Tuurlijk zitten sommige in 'nood' hier. Deal with it. That's is life

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 15:25 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Assassin

    Maak jij je maar druk om die 70 miljoen. Ik zet me liever in voor de mensen in nood.
    Ik weet dat als de overheid echt goed met ons voor had, deze mensen niet in nood hadden hoeven te zitten.

    Als het overheids het geld goed besteed had. Dan hadden wij in NL gratis water en stroom en gezondheidzorg. Ook de auto's kunnen allang op water rijden.

    Met andere woorden wij mensen hadden het finaciel allemaal goed en had niemand schulden hoeven te hebben.

    Libieen bv

    Libie was de armste land van afrika in 1951
    Kaddafi kwam toen aan de macht.
    In 2011 hadden de mensen
    gratis water
    gratis stroom
    gratis gezondheidzorg
    gratis onderwijs
    Rente mochten de banken niet vragen en was in de grondwet vast gelegd.
    Als men trouwde kreeg men van de staat 50.000 dolar.
    Kocht je een auto dan betaalde de overheid de helft van de wagen.

    Deze dictator moest dood !


    Er wonen zestien miljoen mensen in Nederland, de overheid is je moeder niet.
    En als je hier kadaffi een beetje de hemel in zit te prijzen, zakt je geloofwaardigheid wel erg drastisch omlaag :W.


    i put the fun in funeral

    Ik heb de hele tekst niet gelezen, maar uit de reacties en het begin kan ik raden waar het over gaat.
    Sowieso: je zegt dat wij dit 'moeten' invullen? Het spijt me, maar ik 'moet' niks.
    En op Q zitten mensen tussen 10 en ouder (volgens mij ligt de grens ongeveer bij 25, maar ik weet dat er nog ouderen mensen zitten). Daarbij is het merendeel minderjarig (volgens mij), dus je spreekt voor mijn gevoel de verkeerde doelgroep aan.
    Just sayin'.


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    Ik heb de hele tekst niet gelezen, maar uit de reacties en het begin kan ik raden waar het over gaat.
    Sowieso: je zegt dat wij dit 'moeten' invullen? Het spijt me, maar ik 'moet' niks.
    En op Q zitten mensen tussen 10 en ouder (volgens mij ligt de grens ongeveer bij 25, maar ik weet dat er nog ouderen mensen zitten). Daarbij is het merendeel minderjarig (volgens mij), dus je spreekt voor mijn gevoel de verkeerde doelgroep aan.
    Just sayin'.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Then again, this is bullshit


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Patriot schreef:
    Then again, this is bullshit


    That's what I said. Waterautos! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Assassin

    Maak jij je maar druk om die 70 miljoen. Ik zet me liever in voor de mensen in nood.
    Ik weet dat als de overheid echt goed met ons voor had, deze mensen niet in nood hadden hoeven te zitten.

    Als het overheids het geld goed besteed had. Dan hadden wij in NL gratis water en stroom en gezondheidzorg. Ook de auto's kunnen allang op water rijden.

    Met andere woorden wij mensen hadden het finaciel allemaal goed en had niemand schulden hoeven te hebben.

    Libieen bv

    Libie was de armste land van afrika in 1951
    Kaddafi kwam toen aan de macht.
    In 2011 hadden de mensen
    gratis water
    gratis stroom
    gratis gezondheidzorg
    gratis onderwijs
    Rente mochten de banken niet vragen en was in de grondwet vast gelegd.
    Als men trouwde kreeg men van de staat 50.000 dolar.
    Kocht je een auto dan betaalde de overheid de helft van de wagen.

    Deze dictator moest dood !



    En je denkt serieus dat als NL dat zou doen, iedereen maar geld toegooien, dat we daar zo mee af zouden komen? Denk even na voordat je Kadaffi gaat verheerlijken, zal ik dan even zijn slechte daden opnoemen? Wil je soms dat dat ook in NL gebeurt?

    Slaat dus totaal nergens op.
    Ik weet niet wie je bent, maar mij interesseert dit niet. Er zitten tegenwoordig veel mensen in de uitkering zonder dat ze wat mankeren, dus als je bedoelt dat dat die mensen zijn die hun schulden niet kunnen aflossen; eigen schuld. Er worden van te voren altijd brieven gestuurd als de deurwaarder langs komt, dus.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Bekijk het profiel van de topicmaker even en je weet genoeg. (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    @RainbowDash

    Als de overheid het geld goed besteed, dan kan het mee toekomen met de tax die op produkten staan.
    Als Libie van de armste land tot bijna de rijkste land van de wereld kan worden in 50 jaar tijd en de bevolking vele dingen gratis kan aanbieden, dan moeten wij het westen dat zeker voor elkaar kunnen krijgen als men een goed beleid voerd.

    Bekijk de link eens die ik hierboven geplaats heb over dat dorp in spanje.
    Dan weet je hoe de overheid en de banken graaien om hun eigen zakken te vullen.

    Je zegt dat ik een comunist ben.
    Dat mag je zeggen, ik ben iemand die graag alles eerlijker verdeeld zie over deze wereld en zie graag dat wij het alle goed hebben en dat kan met gemak als we alle ons inzetten.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @RainbowDash

    Als de overheid het geld goed besteed, dan kan het mee toekomen met de tax die op produkten staan.
    Als Libie van de armste land tot bijna de rijkste land van de wereld kan worden in 50 jaar tijd en de bevolking vele dingen gratis kan aanbieden, dan moeten wij het westen dat zeker voor elkaar kunnen krijgen als men een goed beleid voerd.

    Bekijk de link eens die ik hierboven geplaats heb over dat dorp in spanje.
    Dan weet je hoe de overheid en de banken graaien om hun eigen zakken te vullen.

    Je zegt dat ik een comunist ben.
    Dat mag je zeggen, ik ben iemand die graag alles eerlijker verdeeld zie over deze wereld en zie graag dat wij het alle goed hebben en dat kan met gemak als we alle ons inzetten.


    Goed, bel je dan ook even gelijk alle andere contineten en werelddelen op om het te vragen? Please zeg -.-'

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 15:35 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire

    Geloof die media toch niet en kijk eens op eerlijke site's waar je de ware nieuws ziet.
    De overheid heeft de media in zijn zakken en houd de bevolking blind.
    Ik kan jouw zo linken geven waaruit blijkt dat kaddaffi zijn leven heeft gegeven voor zijn bevolking.
    En hier ook linken neerzetten waaruit blijkt dat de overheid met valse berichten heeft gestrooit tot dadelijk

    En het volk was onder leiding van Kadhafi tevreden? Ga Nederland daar toch niet mee vergelijken.

    Trouwens, sommige mensen steken zichzelf in de schulden, daar hoeft de overheid niet de dupe van te zijn. Zij hebben zelf inkomsten nodig om de maatschappij draaiende te houden. Was de overheid er niet en hadden ze geen inkomsten, dan zouden die mensen nog meer problemen hebben.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @RainbowDash

    Als de overheid het geld goed besteed, dan kan het mee toekomen met de tax die op produkten staan.
    Als Libie van de armste land tot bijna de rijkste land van de wereld kan worden in 50 jaar tijd en de bevolking vele dingen gratis kan aanbieden, dan moeten wij het westen dat zeker voor elkaar kunnen krijgen als men een goed beleid voerd.

    Bekijk de link eens die ik hierboven geplaats heb over dat dorp in spanje.
    Dan weet je hoe de overheid en de banken graaien om hun eigen zakken te vullen.

    Je zegt dat ik een comunist ben.
    Dat mag je zeggen, ik ben iemand die graag alles eerlijker verdeeld zie over deze wereld en zie graag dat wij het alle goed hebben en dat kan met gemak als we alle ons inzetten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor