• Ik ben gisteren naar een psychologe geweest en sindsdien voel ik me echt kut: ik begin hartstikke snel te huilen, daarna kan ik bijna niet ophouden maar ik heb geen idee waarom ik huil, kan niet slapen.Maar ik heb geen idee wat ik nu precies voel.. Ik ben wel vreselijk gestrest voor mijn tentamens en zie er vreselijk tegenop om naar school te gaan, ik blijf vandaag thuis. Maar ik zie er nu alweer tegenop om naar school te gaan.


    Heft iemand misschien tips om me beter laten voelen?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    weet je misschien waardoor het komt?
    word je gepest?
    of buitengesloten?


    I love Quizlet

    Ik denk gewoon dat je heel veel stress hebt door die tentamens. Als ik heel erg gestresst ben moet ik ook snel huilen enzo.
    En je zei dat je je zo kut voelde sinds je bij je pschychologe bent geweest, hebben jullie het over iets confronterends gehad? Sterkte!


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Gloominess schreef:
    Ik denk gewoon dat je heel veel stress hebt door die tentamens. Als ik heel erg gestresst ben moet ik ook snel huilen enzo.
    En je zei dat je je zo kut voelde sinds je bij je pschychologe bent geweest, hebben jullie het over iets confronterends gehad? Sterkte!

    Het zou inderdaad misschien kunnen dat die psychologe iets in je los heeft gemaakt, waardoor je sneller emotioneel bent, bewust of onbewust.
    Daarnaast denk ik zoals mijn voorgangers hier, dat de tentamens ook een grote hierin spelen. Het is gewoon een grote druk omdat je ze wilt halen, onderschat dat niet!

    Ik weet van mezelf nog hoe dat bij mij ging, mijn eindexamens van de middelbare school. Ik voel dan ook heel erg die druk, dat slaat dan bij mij niet aan als dat ik dan snel emotioneel ben, maar dat slaat bij mij op mijn darmen, waar ik overigens al vanaf mijn geboorte last van heb, dus dat is niets nieuws. Ik denk dat ik zo'n drie weken niet naar de wc ben kunnen gaan, waardoor mijn buik ook super hard aanvoelde, maar nadat de examens om waren, ging het veel beter.
    Wat ik bedoel te zeggen is: Ik denk dat het bij jou ook veel door je tentamens komt. Als deze om zijn, en je hebt er een gerust gevoel over, denk ik dat dat huilen wel minder wordt, omdat je dan meer gerust bent.


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb het vorig jaar ook gehad, stress door de stress en het gevoel van mensen teleurstellen en nou ja.


    SLOAN.

    heel bekend gevoel


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    YourCandy schreef:
    heel bekend gevoel


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb dat op het moment ook, maar je komt er wel doorheen, geloof me :)


    Life is hard and then we die

    Ik heb zelf ook stress problemen gehad.
    Het klinkt raar maar het helpt echt als je tot 10 telt. XD
    Ook kan je misschien Yoga gaan doen. Daar word je heel rustig van.
    Ik ben er zelf overheen gegroeid maar ook niet zonder hulp.
    Misschien moet je er met iemand over gaan praten?
    Hopelijk helpt dit :)


    everything is love, but what is everything? <3