• De Heideroosjes? Ze zijn onder andere bekend van "ze smelten de paashaas" en door hun cover van "de wereld draait door".

    En wie kent er...,



    De Raggende Mannen? Ik moet een cover doen van hen met een pauzeconcert op school. Dit liedje dus, want ik heb een weddenschap verloren x3


    Wat vinden jullie van ze?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    De Heideroosjes zijn BTW ook bekend van "opa" en "lekker belangrijk".


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ken ze wel maar luister er niet naar. Ondanks dat ze geen slechte muziek maken. I dunno waarom ;o.


    No growth of the heart is ever a waste

    AH. MAG IK JOUW EITJES ZIEN?

    hihi ik ken de Heideroosjes wel, maar houd er niet zo van (:


    Believe in yourself.

    Haha, ik vind dat nummer van de Raggende mannen; 'Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten' zo geweldig. En de Heideroosjes zijn ook leuk!

    Haha, succes met die cover! Film je het ook even voor ons? :'D

    Stinson schreef:
    Haha, ik vind dat nummer van de Raggende mannen; 'Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten' zo geweldig. En de Heideroosjes zijn ook leuk!

    Haha, succes met die cover! Film je het ook even voor ons? :'D


    Ja man, denk het wel. Maar ik doe het samen met een band van vrienden van me. Ik moet dus héél hard "ZAL IK JOU EENS EFFE LEKKER IN JE BEK SCHIJTEN?!" zingen. Voor een aula. Van onze HELE school :-|


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ja man, denk het wel. Maar ik doe het samen met een band van vrienden van me. Ik moet dus héél hard "ZAL IK JOU EENS EFFE LEKKER IN JE BEK SCHIJTEN?!" zingen. Voor een aula. Van onze HELE school :-|


    Haha, dat is echt geweldig! Gewoon doen, ik denk dat mensen dan juist respect voor je hebben omdat je zoiets durft!

    Stinson schreef:
    (...)

    Haha, dat is echt geweldig! Gewoon doen, ik denk dat mensen dan juist respect voor je hebben omdat je zoiets durft!


    Lol, gaat wel lukken. Denk alleen dat ik daarna wel effkes bij de rector moet komen. "dat hoor je niet te doen als klassenoudste". LOL.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    nee

    Oh god niet die Heideroosjes daar heb ik bijna uren naar moeten luisteren onderweg naar Parijs en terug DDD:


    Shoganai i ne~

    heidenroosjes hebben ook holigaan toch

    Winterr schreef:
    heidenroosjes hebben ook holigaan toch


    Ja, Damclub Hooligan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hahaha. Dat liedje van de raggende mannen ken ik wel :')
    Poep in je hooooooooooooofd :')


    26 - 02 - '16

    De heideroosjes ken ik wel maar ik ben niet echt een fan


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Stalingrad schreef:
    Ik ken ze wel maar luister er niet naar. Ondanks dat ze geen slechte muziek maken. I dunno waarom ;o.


    The odds are néver in our favor.

    Ken de Heideroosjes wel, die andere niet.