• Is er iemand muziekaal en die mij kan helpen om mijn eigen nummer te gaan schrijven . I hope so !! xxx lots of love !


    Things end, But Memories taste forever

    Ik ben eigenlijk van mening dat je dat helemaal zelf moet doen, omdat je dan meer je gevoel erin legt enzo. (:
    Maar ik heb wel wat tips voor je:
    - Begin eerst met het kiezen van een onderwerp. Waar wil je over schrijven? Bedenkt dat goed, anders gaat je tekst alle kanten op.
    - Daarna kun je het beste beginnen met het refrein, want dat moet een mooie en pakkende tekst hebben.
    - Vervolgens schrijf je de coupletten en als laatste de bridge.
    - De bridge moet eigenlijk een soort van 'moraal' van het liedje zijn, het mooiste is als daar alles in terugkomt wat je in het nummer verteld, maar dan in een paar regels, heel moeilijk dus, maar als het je lukt is het heel mooi.
    - Verder weet ik niet of je er ook muziek bij wilt schrijven, daar kan ik je namelijk niet mee helpen, ik heb 0,00000 ervaring met muziekinstrumenten bespelen!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, dat kan en wil ik. (Na 26 maart.)
    Maar waarom?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik schrijf wel liedjes, maar dan alleen tekst. De akkoorden zet mijn vriendin er altijd onder. Dan neurie ik de melodie en maakt zij de akkoorden. Tadaa, liedje geschreven, maar helpen kan ik denk ik niet echt ;$$


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Patholoog schreef:
    Ja, dat kan en wil ik. (Na 26 maart.)
    Maar waarom?


    Nouuu omdat ik het voor mijn lieve vriend wil gaan zingen,,


    Things end, But Memories taste forever

    Maar dan is het toch geen eigen liedje meer?(cat)
    Juist als het voor je vriend is, vind ik dat je het zelf moet doen. Het moet uit JOUW hart komen, niet uit het onze.


    everything, in time

    Tuurlijk!
    Ik heb al twee mensen opgeleidt tot songwriter...
    Stuur maar n PB


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Broadfields schreef:
    Maar dan is het toch geen eigen liedje meer?(cat)
    Juist als het voor je vriend is, vind ik dat je het zelf moet doen. Het moet uit JOUW hart komen, niet uit het onze.



    Het blijft dan je eigen liedje wel maar ik heb geen idee hoe je moet beginen met de tekst enzo.. dus waarom zou het dan geen eigen liedje meer zijn omdat je hulp krijgt van mensen die het wel weten?
    Het komt ook wel recht uit mijn hart.


    Things end, But Memories taste forever