• Gister was Simple plan in Nederland.
    Verder denk ik niet dat het hier mensen intreseerd als ik ga vertellen hoe het was, maar ik moet dit filpje gewoon even met julie delen.
    want ik kan mijn geluk niet op dat ik het op video heb staan., ;3


    Geef toe, hij is wel Sexy ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha dat was echt grappig ja!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    *kwijl*


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Haha het was echt geweldig, ik ben nog bezig met het uploaden van al mijn filmpjes (: ik heb 7 filmpjes van Simple Plan en ze zijn ook nog wel van goede kwaliteit en ik heb 1 filmpje van We The Kings, want toen was ik te druk met fangirlen (:
    Haha dat was echt sexy ja!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 16:19 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jackbarakat schreef:
    Haha het was echt geweldig, ik ben nog bezig met het uploaden van al mijn filmpjes (: ik heb 7 filmpjes van Simple Plan en ze zijn ook nog wel van goede kwaliteit en ik heb 1 filmpje van We The Kings, want toen was ik te druk met fangirlen (:
    Haha dat was echt sexy ja!

    ja nodanks dat ik ergens in het midden stond heb ik tog nog redelijk goede foto's kunnen maken.
    en filmen ging niet altijd even goed, omdat ik best in de verdrukking stond.
    Nee ik had nog nooit van We the kings gehoort. ik vond het alleen heel grappig dat die gozer riep Hallo Amsterdam., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    ja nodanks dat ik ergens in het midden stond heb ik tog nog redelijk goede foto's kunnen maken.
    en filmen ging niet altijd even goed, omdat ik best in de verdrukking stond.
    Nee ik had nog nooit van We the kings gehoort. ik vond het alleen heel grappig dat die gozer riep Hallo Amsterdam., ;x

    Hahaha dat was wel een faal ja. Lol ik was er grotendeels voor We The Kings ;x oeps, maar ik vind Simple Plan ook leuk dus het was niet erg haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jackbarakat schreef:
    (...)
    Hahaha dat was wel een faal ja. Lol ik was er grotendeels voor We The Kings ;x oeps, maar ik vind Simple Plan ook leuk dus het was niet erg haha.

    haha, nee ik kwam wel echt voor Simple Plan. Al ben ik daar nou ook niet ect een fangirl van. het ging meer om het jeugdsentiment., xd

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 18:52 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    haha, nee ik kwam wel echt voor Simple Plan. Al ben ik daar nou ook niet ect een fangirl van. het ging meer om het jeugdsentiment., xd

    Hahaha ja vanwege het jeugdsentiment vond ik Simple Plan ook leuk de eerste keer dat ik naar hun luisterde was 4 jaar geleden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja het was zoo super. Maar ik werd geplet want ik stond op de eerste rij en toen had ik een probeem, maar aaahh.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hij is helemaal niet naakt.


    -

    Genius schreef:
    Hij is helemaal niet naakt.

    ><'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lol, dat doet hij altijd hoor :'D

    Omg wij - een vriendin en ik - stonden daar zo naar Crazy te luisteren, en opeens stond David naast ons! We stonden daar alletwee echt ö en hij begon te lachen, want hij was tegen haar aan het praten en ze was echt helemaal in shock :Y) Still can't believe it cgsvdfskywafdbaxnow


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    oke, ik ben hier dus de enige die de kans had om heen te gaan samen met een vriendin die een kaartje over had maar tegen werd gehouden door een stel ouders..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Oh men, i wish i was there.

    Quebec schreef:
    Lol, dat doet hij altijd hoor :'D


    Weet ik, maar dat betekend niet dat het niet geniaal is., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Genius schreef:
    Hij is helemaal niet naakt.


    Hahaha, ik dacht dat ook hoor. Ik klikte omdat ik zag: 'Pierre gaat naakt' ;p


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.