• Nee, dit is totaal niet naar aanleiding van de stelling van de week ;]
    Ongeveer een jaar geleden had ik al een aantal keer de Ja/Nee-reclame gezien en was er al heilig van overtuigd dat ik op mijn achttiende donor wilde worden.
    Alleen een keer, op een zomerse middag, was ik bezig op youtube en toen was daar weer die reclame. Ik klikte daar op om te kijken hoe het er allemaal uitzag enzo en ging alles invullen voor de grap. Totdat ik mijn leeftijd invulde, blijkbaar had die site daar totaal geen moeite mee. Een eye-opener voor mij dus.
    Ik had het aan mijn ouders gevraagd of ik dat mocht en 'Daar zouden we het later nog over hebben.'
    Ik begon er later op een andere middag weer over en toen heb ik het hele formulier ingevuld.
    Nu ben ik dus donor en ik ben er niet persé trots op, maar toch voelt het best goed. Ik help namelijk graag mensen, op welke manier ook.

    Ben jij donor? Of, (je kunt je volgens mij pas vanaf je 12e aanmelden bij het donorregister in NL), wil jij donor worden?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 16:08 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, ik ben (nog) geen donor. Ik dacht namelijk ook dat je 18 moest zijn om dat formulier in te vullen (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ben het nog niet, vergeet het altijd, maar er komt een dag dat ik het wel invul. Hoewel ze niet alles mogen hebben, zoals mijn huid of mijn hoornvlies.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik weet het nog niet. Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Eerst wachten tot ik 18 ben. (:


    Destroy what destroys you.

    Merwin schreef:
    Ik ben het nog niet, vergeet het altijd, maar er komt een dag dat ik het wel invul. Hoewel ze niet alles mogen hebben, zoals mijn huid of mijn hoornvlies.

    Letterlijk geciteerd vanaf mijn donorbewijs:
    'U zondert uit: Bloedvaten, Huid, Botweefsel, Kraakbeen en Pezen.'


    Deep inside, I've never felt alive

    Merwin schreef:
    Ik ben het nog niet, vergeet het altijd, maar er komt een dag dat ik het wel invul. Hoewel ze niet alles mogen hebben, zoals mijn huid of mijn hoornvlies.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Neen, ik heb een probleem met mijn immuunsysteem dus mag ik dat zelfs niet en mijn ouders zijn er ook gewoon vierkantig tegen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben donor ;3

    Toen ik 18 werd kreeg ik dat formulier toegestuurd en heb ik hhem ingevuld maar ben hem altijd vergeten op de post te doen.


    Your make-up is terrible

    Chandler schreef:
    Nee, ik ben (nog) geen donor. Ik dacht namelijk ook dat je 18 moest zijn om dat formulier in te vullen (':


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben geen donor, maar wil dat wel graag worden. Ik moet binnenkort echt eens zo'n formulier invullen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Merwin schreef:
    Ik ben het nog niet, vergeet het altijd, maar er komt een dag dat ik het wel invul. Hoewel ze niet alles mogen hebben, zoals mijn huid of mijn hoornvlies.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ga donor worden als ik 18 ben.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee.


    26 - 02 - '16

    Ik ben donor en ze mogen alles van me hebben. Ik weet namelijk al dat ik gecremeerd wil worden dus het kan beter in iemand anders lichaam zitten dan worden verbrand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb er nooit echt over nagedacht of ik het wil worden of niet.


    "Ignite, my love. Ignite."