• Nee, dit is totaal niet naar aanleiding van de stelling van de week ;]
    Ongeveer een jaar geleden had ik al een aantal keer de Ja/Nee-reclame gezien en was er al heilig van overtuigd dat ik op mijn achttiende donor wilde worden.
    Alleen een keer, op een zomerse middag, was ik bezig op youtube en toen was daar weer die reclame. Ik klikte daar op om te kijken hoe het er allemaal uitzag enzo en ging alles invullen voor de grap. Totdat ik mijn leeftijd invulde, blijkbaar had die site daar totaal geen moeite mee. Een eye-opener voor mij dus.
    Ik had het aan mijn ouders gevraagd of ik dat mocht en 'Daar zouden we het later nog over hebben.'
    Ik begon er later op een andere middag weer over en toen heb ik het hele formulier ingevuld.
    Nu ben ik dus donor en ik ben er niet persé trots op, maar toch voelt het best goed. Ik help namelijk graag mensen, op welke manier ook.

    Ben jij donor? Of, (je kunt je volgens mij pas vanaf je 12e aanmelden bij het donorregister in NL), wil jij donor worden?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 16:08 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nabestaanden kiezen voor mij. ;)

    Patriot schreef:
    Neen, ik heb een probleem met mijn immuunsysteem dus mag ik dat zelfs niet en mijn ouders zijn er ook gewoon vierkantig tegen.

    Pure nieuwsgierigheid hoor, maar als er niks 'mis' was met jouw immunsysteem, zou je dan, ongeacht wat je ouders erover denken, wel donor willen worden?


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    (...)
    Pure nieuwsgierigheid hoor, maar als er niks 'mis' was met jouw immunsysteem, zou je dan, ongeacht wat je ouders erover denken, wel donor willen worden?


    Ik heb er nog niet over nagedacht eigenlijk (doordat ik het toch niet mag van mijn ouders) maar waarschijnlijk niet.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Merryweather schreef:
    Nee.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, eigenlijk al zodra dat wettelijk mocht. Van mij mogen ze werkelijk alles hebben als ik er niet meer ben en de overschot verbranden ze maar.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nee. Nee. En nog eens nee.

    Mijn lichaam gaat naar de wetenschap als het al ergens heen gaat. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, ik wil compleet begraven worden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niet officieel
    Maar stel dat ik nu wordt aangereden en sterf, dat weten mijn ouders dat ik het wel wil


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    NewUsername zei op 19 maart 2012 - 15:46:

    Ik heb er nooit echt over nagedacht of ik het wil worden of niet.


    hier hetzelfde :Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Voiceless schreef:
    Nee, ik wil compleet begraven worden.


    SLOAN.

    NewUsername schreef:
    Ik heb er nooit echt over nagedacht of ik het wil worden of niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet nog niet. Mijnl ongen tsja heb astma, mijn oren tsja als je graag slechthorende wilt zijn:P Ik denk wel dat ik donor ga worden. Ze mogen wel wat dingen hebben. Ik bedoel je red er levens mee als jij het niet meer kan gebruiken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NewUsername schreef:
    Ik heb er nooit echt over nagedacht of ik het wil worden of niet.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik ben nog geen donor. Ik heb me al een keer of honderd voorgenomen dat papier aan te vragen en in te vullen, maar ik heb er de tijd nog niet voor kunnen vinden..


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Ik ben nog geen donor. Ik heb me al een keer of honderd voorgenomen dat papier aan te vragen en in te vullen, maar ik heb er de tijd nog niet voor kunnen vinden..

    Je kunt ook naar de site gaan: Ja of Nee. Daar kun je alles gewoon invullen en dan krijg je een mailtje, en dan moet je alles opsturen. Hardstikke simpel ;]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 18:44 ]


    Deep inside, I've never felt alive