• Nee, dit is totaal niet naar aanleiding van de stelling van de week ;]
    Ongeveer een jaar geleden had ik al een aantal keer de Ja/Nee-reclame gezien en was er al heilig van overtuigd dat ik op mijn achttiende donor wilde worden.
    Alleen een keer, op een zomerse middag, was ik bezig op youtube en toen was daar weer die reclame. Ik klikte daar op om te kijken hoe het er allemaal uitzag enzo en ging alles invullen voor de grap. Totdat ik mijn leeftijd invulde, blijkbaar had die site daar totaal geen moeite mee. Een eye-opener voor mij dus.
    Ik had het aan mijn ouders gevraagd of ik dat mocht en 'Daar zouden we het later nog over hebben.'
    Ik begon er later op een andere middag weer over en toen heb ik het hele formulier ingevuld.
    Nu ben ik dus donor en ik ben er niet persé trots op, maar toch voelt het best goed. Ik help namelijk graag mensen, op welke manier ook.

    Ben jij donor? Of, (je kunt je volgens mij pas vanaf je 12e aanmelden bij het donorregister in NL), wil jij donor worden?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 16:08 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben donor ja. Maar meer omdat het moest van mijn moeder, want ze hield niet op met zeuren erover :'D En ach ben dan toch dood, ben benieuwd of ze wel wat hebben aan mijn organen later.


    -

    Merryweather schreef:
    Nee.


    comfort in c h a o s

    Nee, stél reïncarnatie 'bestaat'.. En je hebt geen orga(a)n(en) meer? :'D
    +

    Voiceless schreef:
    Nee, ik wil compleet begraven worden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Griphook schreef:
    Nee, stél reïncarnatie 'bestaat'.. En je hebt geen orga(a)n(en) meer? :'D
    +
    (...)


    reïncarnatie is je geest, niet je lichaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."