• Zit jij in de brugklas en heb je moeite met geschiedenis leren, of vind je het gewoon saai? Ik schrijf een story waarin ik alle feiten verwerk dus als je geen zin hebt in leren... lezen!(Y)

    okay, ik had dit een beetje overhaastig gedaan hier de link:

    http://www.quizlet.nl/stories/79363/sprekend-verleden-havovwo-1/

    en ik heb de exacte stof die ik in mijn verhalen verwerk bij de beschrijving van para. 1 gezet

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 18:30 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    LostDreamz schreef:
    er zittenm geen fouten in! Maar je moet wel het verhaal lezen!

    Er zit wel een klein foutje in, of meer een halve waarheid. Je zegt dat Caesar iedereen staatsburger liet worden, dat is niet helemaal waar. Alleen vrije mannen mochten dat, vrouwen en slaven niet.
    Ik wil je miet neerhalen ofzo, maar ik wijs je er wel op want zulke kleine details kunnen belangrijk zijn voor een proefwerk, daar moet je goed op letten dat het ook echt helemaal klopt.
    Maar ik vind je verhaal wel leuk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    o, dan snapte ik iets niet wel bedankt ik plak je rreactie in de beschrijving van dat hoofdstuk goed?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ik vind het een leuk idee (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    tnx!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ik moet nu WOI, WOII, de opkomst van het communisme, facisme en nazisme kennen :W Helaas!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Britsanity schreef:
    Het is een leuk idee, maar ik betwijfel of je alle informatie uit de geschiedenis boeken hier op Q kunt droppen. Ik denk eerlijk gezegt dat je halverwege een keer afhaakt want geschiedenis is toch wel een slaapverwekkend vak. En ik kan het weten want ik had het als examenvak (;


    comfort in c h a o s

    ja dat is waartschijnlijk ook zo, maar wat boeit dat dan heb je toch een half verhaal, beter een half ei dan een lege dop, trouwens ik weet wel zeker dat ik dit schooljaar nog wel afmaak hoor


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    ik betwijfel of octavianus ceasar ooit "pappa" heeft genoemd... D: Het was niet eens zijn vader, maar zijn adoptieve vader. In Romeinse tijden was dat behoorlijk wat formeler dna het huidige adoptiegedoe.

    Verder protesteer ik ten hevigste tegen het neerzetten van Caesar als een soort heilige. Dat was hij bij lange na niet. Ik wil niet zeggen dat hij slecht is, want dat is hij niet, maar er kwam een zekere medogenloosheid aan te pas om tot dictator voor het leven te worden uitgeroepen.

    Ook kan de informatie over het triumviraat wat uitgebreider, aangezien dat redelijk belangrijk was.


    quidquid excusatio prandium pro

    serieus het is een verhaal!!!!! Het gaat niet om de details, wat maakt het uit op je proefwerk vragen ze toch ook niet hoe noemt een romein zijn adoptieve vader?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    LostDreamz schreef:
    serieus het is een verhaal!!!!! Het gaat niet om de details, wat maakt het uit op je proefwerk vragen ze toch ook niet hoe noemt een romein zijn adoptieve vader?


    Nee, maar misschien wel of het zijn vader, peetvader of adoptieve vader was, en je wisselt tussen de drie :P
    Bovendien presenteer je dit niet als een verhaal, maar als vervanging van de lesstof, wat het niet is: "Zit jij in de brugklas en heb je moeite met geschiedenis leren, of vind je het gewoon saai? Ik schrijf een story waarin ik alle feiten verwerk dus als je geen zin hebt in leren... lezen!"


    quidquid excusatio prandium pro

    Annatar schreef:
    Ik moet nu WOI, WOII, de opkomst van het communisme, facisme en nazisme kennen :W Helaas!

    I want your test! Ruilen? Mag jij een dom verslag maken over reclame ethiek (aka 'somebody shoot me!')


    No growth of the heart is ever a waste

    Annatar schreef:
    Ik moet nu WOI, WOII, de opkomst van het communisme, facisme en nazisme kennen :W Helaas!


    Lees dit en je weet ALLES




    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Lees dit en je weet ALLES

    Dafuq O.o
    Gelukkig heb ik een goede lerares. Vandaag toets (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Annatar schreef:
    (...)
    Dafuq O.o
    Gelukkig heb ik een goede lerares. Vandaag toets (cat)


    Hey, is leuk, en het klopt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    people, kan je alsjeblieft op een ander forum gaan kletsen mijn mailbox stroom over van de notificaties


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"