• Dan open je een toppic om je mening te zeggen. Ook al gaat het over th. Word het gesloten. Ook al komt er zowiezo ruzie. Moei u er dan ni mee,en laat da toppic dan over zodat iedereen zijn mening kan zeggen en sluit da godverdomme ni altijd ofso.Ik bedoel. als je het tog doet had er nooit een forum moetten komen, en was er ook nooit ruzie kunnen komen!danku!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: interpunctie)

    Het punt gaat erom dat het forum in het geheel een slecht idee was.De site werd er trager op.En moest er geen forum zijn,zouw er nooit ruzie kunnen komen onder de leden.Misschien onder 2 mensen maar dan heeft niemand een rede om zich er mee te bemoeien en dan gaat het alleen hun aan.Dus het forum was in het geheel een slecht idee

    Nou kom er dan niet zou ik zeggen?
    Er zijn genoeg leden die juist vanwege het forum op quizlet zitten. Verder zijn er ook enorm veel meiden die goeie vriendschappen eraan over hebben gehouden.
    Dus nutteloos of slecht? Ik vind van niet.

    Ik vind het net goed dat er een forum op Q. is
    Op Noxa is er ook 1 en daar zit ik ook de helft van de tijd op. Omdat ik gewoon graag m'n mening zeg. En de site is bij mij écht niet trager door het forum hoor. Als je het forum dom vindt, blijf dan weg van het forum. Simpel.


    One man's fun is another's hell.

    Je vind het forum stom, maar ik zie je er heel veel op. uitleg?

    Het is gewoon zo.Je opent een topic over je mening,iemand is het er niet mee eens en er word ruzie.Kijk,ik vind dat je natuurlijk je mening mag hebben,maar dat niet steeds een topic voor moet openen.En als je het echt wilt meedelen,kijk dan naar de ander zijn mening enzeu.En als je het er niet mee eens bent,en toch alleen ruzie stookt,kan je gewoon er niet op reageren.En de mods doen alleen hun werk.Als er(nog) geen ruzie is,sluiten ze hem niet.Zo wel,sluiten ze hem.Er wil toch niemand ruzie op Q.?

    O_o