• Dan open je een toppic om je mening te zeggen. Ook al gaat het over th. Word het gesloten. Ook al komt er zowiezo ruzie. Moei u er dan ni mee,en laat da toppic dan over zodat iedereen zijn mening kan zeggen en sluit da godverdomme ni altijd ofso.Ik bedoel. als je het tog doet had er nooit een forum moetten komen, en was er ook nooit ruzie kunnen komen!danku!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: interpunctie)

    (...)

    eerlijk gezegt, nee.
    het enige waar dit gebeurd is onder de th-fans..
    wacht. onder de 'th gaat naar amerika en bill is geweldig en nu ga ik zelfmoord plegen' thfans vooral..
    niet lullig bedoeld, maar het ís gwn zo.. =i

    dan bende gij blind n_n En dan nog is iets.Th bestaat uit 4 mensen en niet alleen uit bill

    (...)

    er zijn best verschillende meningen, ook wel hier. Maar mensen durven ze soms niet te geven omdat er dan ruzie van komt. ._.


    Ik ben er zeker van dat de meeste gewoon ja knikken als er een mening geuit wordt, omdat ze anders schrik hebben om ruzie te maken ofzo ;S
    Tuurlijk heeft iedereen zijn mening, maar ik kan er gewoon niet tegen hoe mensen steeds zitten te zeiken over amerika, er zijn al veel topic over gekomen en in elke topic erover is er vast wel al ruzie geweest. Iedereen heeft zijn mening erover, en dat mag geuit worden, maar de kans dat er geen ruzie ontstaat is miniem [denk/ondervind ik]


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    ik spreek dan ook over het algemeen :')

    Hmm okee. x')
    Maargoed ^^
    Back ontopic.. Als het dan toch moet =)

    er is een verschil tussen je mening geven en daarover praten met anderen, en je mening geven en boos worden als iemand het er niet mee eens is..



    helaas is 't het laatste wat alleen maar gebeurd hier, dus dan maar liever helemaal niet?

    misschien dat er dan na een tijdje wordt ingezien hoe je op een léuke manier je mening kan uiten


    Ja ok, dat weet ik. Maar hou op met veralgemenen. Ik word ook wel eens pissed als mensen mijn mening niet appcreciëren, maar ik ga d'r geen ruzie over maken. Ik zeg nu niet dat ik perfect ben ofzo, maar er zijn nog veel meer mensen hier die wél op een fatsoenlijke manier hun mening kunnen geven. Jammer genoeg worden deze mensen precies weer vergeten...


    One man's fun is another's hell.

    en ik was laat met m'n reactie xD


    One man's fun is another's hell.

    (...)

    Ja ok, dat weet ik. Maar hou op met veralgemenen. Ik word ook wel eens pissed als mensen mijn mening niet appcreciëren, maar ik ga d'r geen ruzie over maken. Ik zeg nu niet dat ik perfect ben ofzo, maar er zijn nog veel meer mensen hier die wél op een fatsoenlijke manier hun mening kunnen geven. Jammer genoeg worden deze mensen precies weer vergeten...

    weete hoe dat het komt.Sommige mensen kunnen dat.Maar andere kunnen het niet omdat ze koppig zijn,of we ze willen gelijk hebben!En ik behoor bij die laatste groep ;)

    (...)

    Ik ben er zeker van dat de meeste gewoon ja knikken als er een mening geuit wordt, omdat ze anders schrik hebben om ruzie te maken ofzo ;S
    Tuurlijk heeft iedereen zijn mening, maar ik kan er gewoon niet tegen hoe mensen steeds zitten te zeiken over amerika, er zijn al veel topic over gekomen en in elke topic erover is er vast wel al ruzie geweest. Iedereen heeft zijn mening erover, en dat mag geuit worden, maar de kans dat er geen ruzie ontstaat is miniem [denk/ondervind ik]

    Dat is wel zo.
    Ik vind, dat ze misschien maar een appart subding moeten maken voor discussies. Dat je dan kunt discuseren als je dat zelf wilt, en zelf weet dat je dat op een volwassen manier kan.
    Het klopt dat er veel over Amerika wordt gediscuseerd, maar ik denk dat dat (net zoals de 'Is Bill homo?'-topics) nog wel verboden gaat worden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    dan bende gij blind n_n En dan nog is iets.Th bestaat uit 4 mensen en niet alleen uit bill


    laat ik mijn tekst veranderen in bill en tom zijn geweldig.
    heb je ooit gehoord dat iemand zelfmoord pleegt om gustav of georg?
    en waarom ben ik blind?
    heb je ooit niet thfans ruzie zien maken omdat hun band meer naar amerika ging dan europa?
    nou, ik niet.
    heb je ooit ZOVEEL mensen zelfmoord horen plegen/depressief zien worden omdat ze geen relatie krijgen met een van de bandleden[/vooral bill en tom] buiten thfans? ik niet.
    maarja, aangezien ik blind ben zal ik dat wel fout hebben. ;]

    (...)

    laat ik mijn tekst veranderen in bill en tom zijn geweldig.
    heb je ooit gehoord dat iemand zelfmoord pleegt om gustav of georg?
    en waarom ben ik blind?
    heb je ooit niet thfans ruzie zien maken omdat hun band meer naar amerika ging dan europa?
    nou, ik niet.
    heb je ooit ZOVEEL mensen zelfmoord horen plegen/depressief zien worden omdat ze geen relatie krijgen met een van de bandleden[/vooral bill en tom] buiten thfans? ik niet.
    maarja, aangezien ik blind ben zal ik dat wel fout hebben. ;]


    Het klopt dat aleen TH-fans zelfmoord enzo plegen.
    Maar dat zijn niet alle fans. Gelukkig niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    laat ik mijn tekst veranderen in bill en tom zijn geweldig.
    heb je ooit gehoord dat iemand zelfmoord pleegt om gustav of georg?
    en waarom ben ik blind?
    heb je ooit niet thfans ruzie zien maken omdat hun band meer naar amerika ging dan europa?
    nou, ik niet.
    heb je ooit ZOVEEL mensen zelfmoord horen plegen/depressief zien worden omdat ze geen relatie krijgen met een van de bandleden[/vooral bill en tom] buiten thfans? ik niet.
    maarja, aangezien ik blind ben zal ik dat wel fout hebben. ;]

    Ik vind het zo kut beu worde da al die fucking leeghoofde gustav en georg vergete,en jha daar word ik kwaad om ook al ben ik zelf verzot van tom.Ik kwor er altij fucked up van als ze gustav en georg vergete!En over da zelfmoord ga ik niets zeggen en daar heb ik mijn redene voor.

    (...)

    Het klopt dat aleen TH-fans zelfmoord enzo plegen.
    Maar dat zijn niet alle fans. Gelukkig niet.


    gelukkig niet nee, maar in mijn ogen zijn dat dus dezelfde soort fans als die ruzie zoeken om iemands mening over de band..?

    heb je ooit gehoord dat iemand zelfmoord pleegt om gustav of georg?

    Nog niet gehoord, maar ik ben er zeker van dat er wel meisjes zijn die zelfmoord hebben gepleegd voor G&G.


    One man's fun is another's hell.

    (...)

    gelukkig niet nee, maar in mijn ogen zijn dat dus dezelfde soort fans als die ruzie zoeken om iemands mening over de band..?


    Meestal wel ja.
    Daar geef ik je gelijk in.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Uhm? Yeah. Want er zit een forum op de site om lekker te ruzieën? Ja, dat is zeker logisch. >.<


    Mew <3

    (...)
    Ik vind het zo kut beu worde da al die fucking leeghoofde gustav en georg vergete,en jha daar word ik kwaad om ook al ben ik zelf verzot van tom.Ik kwor er altij fucked up van als ze gustav en georg vergete!En over da zelfmoord ga ik niets zeggen en daar heb ik mijn redene voor.


    zal ik zelfmoord plegen voor ze? :3
    want ik ben thfan, dus ik voel me zo emo. en alle emo's plegen zelfmoord. en ik moet th aanbidden met mijn emoheid, dus ik ga zelfmoord plegen voor th.

    [NIET LULLIG BEDOELD, maar k hb t idee dat veel mensen zo denken..]