• Dan open je een toppic om je mening te zeggen. Ook al gaat het over th. Word het gesloten. Ook al komt er zowiezo ruzie. Moei u er dan ni mee,en laat da toppic dan over zodat iedereen zijn mening kan zeggen en sluit da godverdomme ni altijd ofso.Ik bedoel. als je het tog doet had er nooit een forum moetten komen, en was er ook nooit ruzie kunnen komen!danku!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: interpunctie)

    (...)
    Nog niet gehoord, maar ik ben er zeker van dat er wel meisjes zijn die zelfmoord hebben gepleegd voor G&G.


    Tja, je weet maar nooit..
    In ieder geval een stúk minder dan voor Tom en Bill.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Ik vind het zo kut beu worde da al die fucking leeghoofde gustav en georg vergete,en jha daar word ik kwaad om ook al ben ik zelf verzot van tom.Ik kwor er altij fucked up van als ze gustav en georg vergete!En over da zelfmoord ga ik niets zeggen en daar heb ik mijn redene voor.


    Die fans vind ik persoonlijk erg vervelend, maar ze zijn er wel.
    Een vriendin van mij kon zelf een agenda ontwerpen;
    1 plaatje van heel tokio hotel.
    2 van Tom.
    3 van de Twins.
    De rest allemaal Bill.
    Elke week een plaatje.

    Sorry, dat vind ik eigelijk geen echte fan meer. :'S


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Die fans vind ik persoonlijk erg vervelend, maar ze zijn er wel.
    Een vriendin van mij kon zelf een agenda ontwerpen;
    1 plaatje van heel tokio hotel.
    2 van Tom.
    3 van de Twins.
    De rest allemaal Bill.
    Elke week een plaatje.

    Sorry, dat vind ik eigelijk geen echte fan meer. :'S

    dat vind ik echt zwaar klote he.Het is nermaal da ge een favoriet hebt uit een band,En da ge daar het meeste over weet en meer fotos van hebt en zu.Maar ik kan er echt zo beu om worde ze georg en gustav altij vergete.Ik had zo op wb zo me een paar meiskes zo en ik had gustav ni kunne zien,en kowuw die echt doodgraag zien en kvoelde mij echt pist omda die camera mens ervoor zat.En mijn vriendinne zeide almaal vn; zo erg is het tog ni?ge hebt bill en tom tog gezien.En ik kon echt zo kwaad worde he ö Oke ja,ik ben voor tom.Ik was doodblij da ik die kon zien.Maar komaan,waarom altij georg en gustav vergete ?

    (...)
    dat vind ik echt zwaar klote he.Het is nermaal da ge een favoriet hebt uit een band,En da ge daar het meeste over weet en meer fotos van hebt en zu.Maar ik kan er echt zo beu om worde ze georg en gustav altij vergete.Ik had zo op wb zo me een paar meiskes zo en ik had gustav ni kunne zien,en kowuw die echt doodgraag zien en kvoelde mij echt pist omda die camera mens ervoor zat.En mijn vriendinne zeide almaal vn; zo erg is het tog ni?ge hebt bill en tom tog gezien.En ik kon echt zo kwaad worde he ö Oke ja,ik ben voor tom.Ik was doodblij da ik die kon zien.Maar komaan,waarom altij georg en gustav vergete ?


    Gustav en Georg zijn stiller tijdens intervieuws. Daardoor zou je ze misschien eens over het hoofd zien, iets wat ik persoonlijk gewoon stom vindt.
    Tokio Hotel bestaat niet uit alleen de tweeling. Er zitten nog twee bandleden in, en die verdienen evenveel respect.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    I LOVE GUSTAV :D


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Mijn favoriet is wel Tom.
    Maar Georg staat op de 2e plaats. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Naja ik ga naar bed,

    Daaaaaaag. Slaap lekker & Veel plezier op school enzo. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zonder G&G bestààt ToHo niet. Denk daar maar ens over na. Zonder G&G kón je geen fan zijn van ToHo want ToHo zou niet eens bestaan. Ok ja misschien wel, maar het zou in elk geval niet zijn zoals nu.


    One man's fun is another's hell.

    Goejenaaacht Geesz.


    One man's fun is another's hell.

    Maareh wat ik nou niet helemaal snap.. Wat is nou het nut van ruziemaken? Ik bedoel .. Daardoor wordt het er ook niet gezelliger op hier..
    Weet je, het valt me op dat je je een beetje vijandig opstelt. Ik vraag me sowieso af hoe ver je hiermee komt als je het zo 'vraagt'.
    Dit is gewoon een forum, en een forum heeft regels. Om het gezellig te houden worden er topics gesloten. Ja dat klopt. Als een buitenstaander het forum opent en dat allemaal topics ziet waar mensen elkaar afzeiken omdat dat een 'mening' is, is de hele site al minder aantrekkelijk. Ja, er is vrijheid van meningsuiting, maar geeft dat je dan ook de vrijheid om iemand te beledigen? Dat vind ik niet. Het is leuk dat je een mening hebt, maar zodra anderen zich daar slecht door gaan voelen kun je hem beter voor je houden.
    Als de mods nu geen topics meer gaan sluiten zijn we volgens mij al heel snel een hoop leden kwijt. Mij ook hoor, als dat zo zou moeten.
    Ik zit niet op deze site om ruzie te zoeken.


    Mew <3

    Maareh wat ik nou niet helemaal snap.. Wat is nou het nut van ruziemaken? Ik bedoel .. Daardoor wordt het er ook niet gezelliger op hier..
    Weet je, het valt me op dat je je een beetje vijandig opstelt. Ik vraag me sowieso af hoe ver je hiermee komt als je het zo 'vraagt'.
    Dit is gewoon een forum, en een forum heeft regels. Om het gezellig te houden worden er topics gesloten. Ja dat klopt. Als een buitenstaander het forum opent en dat allemaal topics ziet waar mensen elkaar afzeiken omdat dat een 'mening' is, is de hele site al minder aantrekkelijk. Ja, er is vrijheid van meningsuiting, maar geeft dat je dan ook de vrijheid om iemand te beledigen? Dat vind ik niet. Het is leuk dat je een mening hebt, maar zodra anderen zich daar slecht door gaan voelen kun je hem beter voor je houden.
    Als de mods nu geen topics meer gaan sluiten zijn we volgens mij al heel snel een hoop leden kwijt. Mij ook hoor, als dat zo zou moeten.
    Ik zit niet op deze site om ruzie te zoeken.


    Het punt gaat erom dat het forum in het geheel een slecht idee was.De site werd er trager op.En moest er geen forum zijn,zouw er nooit ruzie kunnen komen onder de leden.Misschien onder 2 mensen maar dan heeft niemand een rede om zich er mee te bemoeien en dan gaat het alleen hun aan.Dus het forum was in het geheel een slecht idee

    Mensen ieder heeft recht op zijn mening? Dat zeggen álle mods! En néé eef en de rest, nog niet iedereen heeft z'n mening gegeven geloof me! Want ieders mening veranderd, en daarom komen er altijd nieuwe topics bij. Meninggevenden topics mochten openblijven ook al komt er ruzie van, dat is gewoon lekker je mening zeggen en daar laat iedereen het ook bij. Omg >,<

    Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Het zou maar erg zijn als dat verboden zou worden. Maar die meningstopics draaien echt altijd uit op ruzie, en als dat gebeurt, dan worden ze natuurlijk gesloten. Ik heb dit topic toch ook niet meteen gesloten? Alleen als er ruzie ontstaat, gaat er een slotje op. Rechtvaardiger kan je het toch niet hebben? ^^


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Maar we houden ons koest, nee? (A)


    One man's fun is another's hell.

    Er zijn altijd genoeg topics open gebleven waar het wel goedging. Helaas kwam er dan na een tijdje iemand binnenzwieren die iedereen uitmaakte voor alles wat lelijk is enzo.
    Vandaar.

    Verder, doel je op van die aparte topics? We sluiten inderdaad meningstopics als een bepaald persoon zijn of haar mening over ene onderwerp zo boven de rest vind staan dat er een apart topic over moet zijn zodat iedereen het leest. Hou het dan even lekker in dat ene topic, nietwaar?