• Dan open je een toppic om je mening te zeggen. Ook al gaat het over th. Word het gesloten. Ook al komt er zowiezo ruzie. Moei u er dan ni mee,en laat da toppic dan over zodat iedereen zijn mening kan zeggen en sluit da godverdomme ni altijd ofso.Ik bedoel. als je het tog doet had er nooit een forum moetten komen, en was er ook nooit ruzie kunnen komen!danku!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: interpunctie)

    Voila

    kben het helemaal eens


    Gilles (ll)

    Voila

    kben het helemaal eens

    danku n_n

    Idd!
    Mogen we onze mening niet geven? Moeten we dezelfde mening als de rest hebben als we willen reageren?

    Kom op, zeg.

    Sorry, maar ik vind het nou te ver gaan met topics sluiten. Bijna alles is 'spam' of mag niet omdat het een discussie is. :S


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Don't get it:X


    Why don't you break my heart

    Idd!
    Mogen we onze mening niet geven? Moeten we dezelfde mening als de rest hebben als we willen reageren?

    Kom op, zeg.

    Sorry, maar ik vind het nou te ver gaan met topics sluiten. Bijna alles is 'spam' of mag niet omdat het een discussie is. :S

    Ja inderdaad.En als er geen forum is zijn er geen ruzies,en is quizlet ook wa rapper.Zie da het alleen maar voor probleme zorgt xD net zoals die amerikane n_n

    Er zijn hier al zoooooooveel topics over geweest. Heeft iedereen inmiddels niet zijn/haar mening gegeven? n____n

    (...)
    Ja inderdaad.En als er geen forum is zijn er geen ruzies,en is quizlet ook wa rapper.Zie da het alleen maar voor probleme zorgt xD net zoals die amerikane n_n


    Als we onze mening niet eens mogen geven, heeft het forum niet echt bepaald veel nut.
    Tenzij we moeten gaan praten over dat euhm.. schóól vandaag weer zo leuk was enzo.
    Discuseren? Welnee.. Daar zijn we nog te jong voor joch, daar komt alleen maar ruzie van.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Er zijn hier al zoooooooveel topics over geweest. Heeft iedereen inmiddels niet zijn/haar mening gegeven? n____n

    nee.

    ik dacht net dat de bedoeling van een forum was, dat je je mening kon uitwisselen met andere mensen? x)
    ik ga dooood als ik m'n mening niet meer zou kunnen zeggen.


    One man's fun is another's hell.

    *sluit zich bij eef aan*

    je mag best je mening geven ofzeu, maar ong iedereen heeft dezelfde mening, en deze ookal heelvaak gegeven..
    ondertussen weten we t wel.

    ik dacht net dat de bedoeling van een forum was, dat je je mening kon uitwisselen met andere mensen? x)
    ik ga dooood als ik m'n mening niet meer zou kunnen zeggen.

    maar al die moddekes hebben er iets tegen dat mensen hun mening zeggen.

    ik dacht net dat de bedoeling van een forum was, dat je je mening kon uitwisselen met andere mensen? x)
    ik ga dooood als ik m'n mening niet meer zou kunnen zeggen.


    Agreed.
    Ohneeeee, dat is een mening. o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    zou me niet echt verbazen dat er op deze topic een slotje komt

    omdat iedereen hier zijn mening gaat geven enzo en mss ruzie weer van komen
    ik vind het een beetj ver gaan hoor


    Gilles (ll)

    En ik sluit me dan wer bij eef en CUPCORE aan.
    IEDEREEN HEEFT ZIJN MENING AL GEGEVEN DUS HET BOEIT NIET MEER.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    maar al die moddekes hebben er iets tegen dat mensen hun mening zeggen.


    Idd, zo lijkt het wel ja.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'