• Worden jullie ook zo gek van die onnodige "maatschappelijke stage"? Echt, het moet verboden worden. Als je nu 2 keer per jaar een dag zo'n stage moest doen en voor de rest niet; oké.

    Maar ik vroeg me dus af: zijn er middelbare scholen waar je niet zo'n stage moet doen?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Bij ons is dat wel handig geregeld, wij kregen voor de herfstvakantie een week vrij waarin we alles in een keer konden doen c:
    En ik vind het wel leuk, een stage doen. 't is weer eens wat anders en het is echt gaaf als je een leuke stageplek hebt ;D

    Ik hielp samen met een vriendin bij een bejaardentehuis en de mensen daar waren echt super gaaf! Mijn vriendin moest op een gegeven moment een mevrouw van haar kamer naar de kantine brengen, en die vrouw zei dat ze nog een paar minuutjes nodig had om haar haar goed te doen. Het zat namelijk helemaal door de war, er stond een zo'n pluk helemaal omhoog enzo :') Dus mijn vriendin wachtte, maar na tien minuten is ze nog steeds niet klaar. En toen riep ze dus of ze misschien moest helpen enzo, maar er kwam geen antwoord. En net toen ze bang was dat die vrouw misschien gevallen was en toen ze hulp wilde gaan halen kwam ze weer tevoorschijn. Was haar haar nog precies hetzelfde, had ze alleen lippenstift op gedaan :'D Die vrouw was echt heel grappig trouwens, we hebben nog vet lang met haar gepraat daarna c:

    Het VAVO (volwassenenonderwijs)? Wij hoeven geen stage te lopen hoor.


    Bad decisions make good stories.

    Bij ons moet het ook 30 uur. Ik had ook zoiets gehoord van andere dat het daar niet hoefden vet oneerlijk mrja het kan ook erg leuk zijn. Ik heb pas een stage gevonden bij een kinderdagverblijf lijkt me wel leuk! (baby)


    A promise is forever, at least that's what they say. Welcome to reality. they're broken, everyday.

    Ik heb volgende week 4 dagen stage:Y) ik heb er eigenljik wel zin in omdat ik ook bij oma ga logeren. In de eerste moesten we 20 uur en in de derde nu 10 maar ik heb alles in de 2de gedaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Geen idee, eigenlijk. Ik moest één week stage lopen en ik mocht zelf kiezen waar. Heb toen mijn basisschool gekozen en dat was érg leuk, vooral omdat het de laatste week was en we dus naar een pretpark gingen, naar de afscheidsmusical en van alles knutselen en doen (ik zat bij de kleintjes, ja 8D)
    Mag jij niet zelf kiezen dan? o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen