Bij ons is dat wel handig geregeld, wij kregen voor de herfstvakantie een week vrij waarin we alles in een keer konden doen c:
En ik vind het wel leuk, een stage doen. 't is weer eens wat anders en het is echt gaaf als je een leuke stageplek hebt
Ik hielp samen met een vriendin bij een bejaardentehuis en de mensen daar waren echt super gaaf! Mijn vriendin moest op een gegeven moment een mevrouw van haar kamer naar de kantine brengen, en die vrouw zei dat ze nog een paar minuutjes nodig had om haar haar goed te doen. Het zat namelijk helemaal door de war, er stond een zo'n pluk helemaal omhoog enzo :') Dus mijn vriendin wachtte, maar na tien minuten is ze nog steeds niet klaar. En toen riep ze dus of ze misschien moest helpen enzo, maar er kwam geen antwoord. En net toen ze bang was dat die vrouw misschien gevallen was en toen ze hulp wilde gaan halen kwam ze weer tevoorschijn. Was haar haar nog precies hetzelfde, had ze alleen lippenstift op gedaan :'D Die vrouw was echt heel grappig trouwens, we hebben nog vet lang met haar gepraat daarna c: