• Ik verveelde me vandaag en was dus al m'n fb berichten aan het nalezen, waardoor ik dus op het gesprek van mij en mijn vriendje terecht kwam. Het ging al van een anderhalf jaar terug, waar hij de eerste keer gewoon 'hey' tegen me zei terwijl ik hem nauwelijks kende. Ik begon dus verder te lezen en zag die lieve berichtjes en kreeg een warm gevoel in m'n buik. Hehe, ik voel weer vlinders in mijn buik :ddd.

    Hoe zijn jullie vriendjes/vriendinnetjes? (:
    & voor de mensen die single zijn; hoe moet jouw perfecte vriend/vriendin zijn?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Tja de mijne loopt ergens op deze wereld op een schildpad rond


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mijn toekomstige vriendje (ja, ik heb er vertrouwen in *kuch*) heeft heel veel humor en is erg lief (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oh, mijn vriendje is perfect, alleen bestaat hij niet. :W *forever alone*

    Uhh... Ik denk lang, intelligent en geen snol.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb geen idee, ooit kom ik er nog wel eens achter.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ik ben alleen
    Maar mijn perfecte vriendje moet voor me zorgen en heel erg zijn best doen,
    Ik wordt namelijk al zo'n kleine 8 jaar gepest.
    Dus als iemand mijn zelfvertrouwen wil winnen moet diegene hard zijn best doen.
    Uiterlijk maakt mij niet uit, zolang ik me maar veilig kan voelen bij hem, hem echt kan vertrouwen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb nog niemand en ga ook geen 'forever alone' hier neer zetten, want dat vind ik nergens opslaan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik heb nog niemand en ga ook geen 'forever alone' hier neer zetten, want dat vind ik nergens opslaan. (:


    forever alone is awesome!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ben hard op weg een kattenvrouwtje te worden (joehoe)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik op bijna een vriendje. ik val op zulke jongens: lichtgetint/of niet huid. donker bruin/zwart haar, donkere ogen. ik val op badboys ( ja ik weet heel slecht) alleen die vind ik gewoon aantrekkelijker. mijn bijna vriendje, rookt/blowt, (niettevaak) hij si een badboyy. ik val voor 85% op uiterlijk en 10% lief en 5% badboy. oja en hij moet me kunnen beschermen en niet zo'n downie zijn die niet vecht ofzo. qua kleding vind ik blousjes met een truitje heel leuk<'33 en kort haar. (oeehh me crush)


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Spotgaai schreef:
    Forever Alone xD
    Ik val op onverklaarbare wijze alleen op jongens die óf me bedriegen, óf gewoon slecht voor me zijn, óf onbereikbaar zijn -.-


    Óf op degene die al m'n beste vriend is voor 10 jaar *zucht*
    Long story,.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Appelstroop schreef:
    Mijn vriend zit nu The hungergames the lezen.
    Ik heb hem een soort van gedwongen, gehehe.
    Hij vindt het een goed boek, zegt ie. haha.



    Damn. It. Ik probeer mijn vriendje er ook aan te zetten en hij stemde volledig in, maar ik had hem natuurlijk nog niet uit. T_T

    Mijn vriendje is net zo gestoord als mij. We drummen allebei en jammen heel vaak samen :Y) en hij is echt super lief en leuk. Hij heeft prachtige donkere ogen en een donkere huid omdat hij colombiaans is. Nouja, voor mij is-ie perfect dan hé. Smaken verschillen. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dumbledore schreef:
    Ik heb nog niemand en ga ook geen 'forever alone' hier neer zetten, want dat vind ik nergens opslaan. (:


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Mijn toekomstige vriendje moet vooral veel humor hebben [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    DracoMalfoyx schreef:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean