• Dit heb ik net gekocht! het was wel even 90 dollar maar goed, het was het zeker waard.. tenminste, dat zeggen de reviews.. ~ ik heb ook tegelijk met dat mijn assassins creed cosplay costume gekocht, die ook awesome is ~

    pictures voor de mensen die niet willen klikken x]

    Hoodie ding;


    Costume;

    =/$(KGrHqN,!isE6Hevc-RcBOr7V0)yf!~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />




    wat hebben jullie allemaal gekocht qua kleding? SHOW ME FASHION BABY


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    dance4ever schreef:
    (...)

    Haha :P Hmm... ik weet niet of ik nog plek heb in mn tas hoor, een paar meiden van de hockey wilde ook al mee^^ xD Ik ben er nog nooit geweest, maar zolang er winkels zijn :9~ Dankje^^ niet te jaloers zijn :P

    Nou dan ga ik wel met ze mee in de tas -wbw-
    oh jk jk ik zou het niet durven.
    Maaar, er zijn SUPER veel winkels in amsterdam, je verdrinkt er in joh! 8D gaan jullie ook naar de wallen? LOL

    @Darksavior & Assassin, KOOP HET OOK 8D Het pak kost 160 dollar, dat vind ik enorm meevallen voor zo'n pak o3o of het ligt aan mij xD


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    KJHGFDSFGH CROSS GEET NIE DEUR! Nou ja, veur mien nie.... Nahja. Ik kom je hier wel stalken, Chris. EN IK DENK DAT JE ER STIEKEM HEEL SEXY UIT GAAT ZIEN IN DAT PAK :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Een zwarte en groene broek, en een blazer. Net nog, samen met Tranquilla.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Onno schreef:
    (...)
    Nou dan ga ik wel met ze mee in de tas -wbw-
    oh jk jk ik zou het niet durven.
    Maaar, er zijn SUPER veel winkels in amsterdam, je verdrinkt er in joh! 8D gaan jullie ook naar de wallen? LOL

    @Darksavior & Assassin, KOOP HET OOK 8D Het pak kost 160 dollar, dat vind ik enorm meevallen voor zo'n pak o3o of het ligt aan mij xD


    O gosh je verdrinkt in de winkels?? Maar goed dat ik zwemles heb gehad.
    Dadelijk verdwaal ik weer s en dan moeten ze alweer drie kwartier op mij en een paar vriendinnen wachten xD AhumIsWelIsGebeurt
    Haha, kweenie of je dat wel durft, bij hen in de tas, het zal iig wel lekker gezellig en knus zijn xD sommigen zijn wel echt van die typische hockey meiden hoor, ik waarschuw je :P
    Nou, de jongens willen naar de wallen -______- Maar ik blijf wrs toch hangen in de kalverstraat ofzo xD Gelukkig mochten we de groepjes zelf maken en mogen we zonder leraar ofzo rondlopen :9~

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 16:11 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."