• Dit heb ik net gekocht! het was wel even 90 dollar maar goed, het was het zeker waard.. tenminste, dat zeggen de reviews.. ~ ik heb ook tegelijk met dat mijn assassins creed cosplay costume gekocht, die ook awesome is ~

    pictures voor de mensen die niet willen klikken x]

    Hoodie ding;


    Costume;

    =/$(KGrHqN,!isE6Hevc-RcBOr7V0)yf!~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />




    wat hebben jullie allemaal gekocht qua kleding? SHOW ME FASHION BABY


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Alles? Dan ben ik wel even bezig... ;]

    Maar ik moet maar weer eens gaan internetshoppen, aangezien ik te veel geld heb en geen tijd heb om naar de stad te gaan :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    Alles? Dan ben ik wel even bezig... ;]

    Maar ik moet maar weer eens gaan internetshoppen, aangezien ik te veel geld heb en geen tijd heb om naar de stad te gaan :W

    Nouja, niet alles, maar.. iets?

    en internetshoppen is leuk, je hebt alleen wel TE veel leuke dingen op internet.. |D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    En Chrissie, wanneer ga je filmen? :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Onno schreef:
    (...)
    Nouja, niet alles, maar.. iets?

    en internetshoppen is leuk, je hebt alleen wel TE veel leuke dingen op internet.. |D

    Het laatste wat ik heb gekocht is een ketting ;]
    En daarvoor deze schoenen:


    Alleen heb ik dat wazige ding meestal omhoog zitten (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Het laatste wat ik heb gekocht, is een heel sexy --kuch-- motorpak. Ik wil graag meedoen aan de Zwarte Cross dit jaar, en Fred zei dat hij me wel even ging leren motorcrossen --OMG--


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ehh laatste aan kleding waren sokken XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn laatste aankoop waren deze schoenen:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    mijn laatste aankoop waren koekjes... D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    mijn laatste aankoop waren koekjes... D:

    Ik had het over kleding.. maar jij gaat dus naakt over straat. |D poor people!

    @Bond, voor zover ik het kan zien zijn die schoenen awesome, where'd you buy them? ö

    @Merwin, die schoenen zijn veat! ;D

    @Rebecca, muahaha veel succes met de zwarte cross, ik ga er ook naartoe, ok? en dan kom ik cheerleaden!! enneh, ik weet het zo niet, ik denk dat ik het over 2 weken ofzo binnen heb, dus dat word dan iets van begin april!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hehe, sorry voor het kleine plaatje, maar een betere versie kon ik niet vinden :Y)
    Maar ze komen van de Foot Locker... ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Een paar verschillende shirts bij de coolcat geloof ik. Maar dat was in Januari xD Ik ga deze week naar A'dam :9~ Met school, maar we krijgen shop tijd :9~


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    Een paar verschillende shirts bij de coolcat geloof ik. Maar dat was in Januari xD Ik ga deze week naar A'dam :9~ Met school, maar we krijgen shop tijd :9~

    AMSTERDAM! Ohh ik ben jaloers, mag ik mee? 8D dat is echt leuk c; veel plezier in A'dam!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dat is echt zo gaaf! Haha ik ben dik jaloers.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Dat is echt zo gaaf! Haha ik ben dik jaloers.


    Your make-up is terrible

    Onno schreef:
    (...)
    AMSTERDAM! Ohh ik ben jaloers, mag ik mee? 8D dat is echt leuk c; veel plezier in A'dam!


    Haha :P Hmm... ik weet niet of ik nog plek heb in mn tas hoor, een paar meiden van de hockey wilde ook al mee^^ xD Ik ben er nog nooit geweest, maar zolang er winkels zijn :9~ Dankje^^ niet te jaloers zijn :P


    "Your life. Your choice. Think about what you want."