• heey allemaal
    ik had het idee om een paar mensen als recensent te laten rondzwerven op Quizlet. Deze personen kunnnen dan op het forum hun recensie schrijven. En ze moeten een bericht naar de schriverr sturen. Ik vind het ook leuk dat de schrijver is iets anders ontvangt dan snel verder.

    Maar wat vinden jullie van dit idee? Reageer met leuk of niet leuk en je redenen.

    XXX

    Brokenwingx


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    brokenwingx schreef:
    (...)
    ik heb het over jouw mening het moet niet per se uitgevord te worden ik was naderhand ook wel nieuwschierig wat mensen hier van denken!:S

    Daarom dat het een suggestie is. En ook suggesties staan open voor kritiek. Dan krijg je zinvolle kritiek en kan je geen beter 'argument' vinden dan "ieder zijn eigen mening", wat er dus op wijst dat je niet naar die kritiek wil luisteren. -Niet slecht bedoeld-
    Als een user dan ook zo reageert als jij nu "Ieder zijn eigen mening, maar de mijne blijft tellen.", dan heb je ook niets aan recensenten als er niet veel man tegen kritiek kan.

    En ik heb het nu niet op jou gedoeld, maar niet iedereen kan evengoed met kritieken om. Je kan zeggen van wel, maar vanbinnen is dat niet zo. En als die recensenten hun kritiek niet mogen leveren, zijn ze voor niets aangesteld.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik denk ook dat het niet zo'n goed idee is, want er zijn inderdaad mensen die iets helemaal verkeerd op kunnen fouten. Stel, zij hebben een verhaal waar ze supertrots op zijn en vervolgens heb je zo iemand die dingen zegt als: "Het is jammer dat het voorspelbaar is/niet zo origineel/..." weet ik veel wat. Op welke manier je ook zoiets zegt, er zijn mensen die zulke 'kritiek en recensies' niet kunnen waarderen en daar echt door gekwetst kunnen raken.
    Het is dus een leuk idee, ik zou het ook leuk vinden om eens een recensie te krijgen, maar niet iedereen kan het hebben. Of je zou jezelf moeten kunnen opgeven daarvoor, dan kun je ook niet gekwetst worden als je er zelf om gevraagd heb.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    brokenwingx schreef:
    (...)
    ik heb het over jouw mening het moet niet per se uitgevord te worden ik was naderhand ook wel nieuwschierig wat mensen hier van denken!:S

    Mijn ervaring, die vrij groot is, weet gewoon dat er ruzie gaat komen.


    I am an idiot, I move.

    Scandal schreef:
    (...)
    Daarom dat het een suggestie is. En ook suggesties staan open voor kritiek. Dan krijg je zinvolle kritiek en kan je geen beter 'argument' vinden dan "ieder zijn eigen mening", wat er dus op wijst dat je niet naar die kritiek wil luisteren. -Niet slecht bedoeld-
    Als een user dan ook zo reageert als jij nu "Ieder zijn eigen mening, maar de mijne blijft tellen.", dan heb je ook niets aan recensenten als er niet veel man tegen kritiek kan.

    En ik heb het nu niet op jou gedoeld, maar niet iedereen kan evengoed met kritieken om. Je kan zeggen van wel, maar vanbinnen is dat niet zo. En als die recensenten hun kritiek niet mogen leveren, zijn ze voor niets aangesteld.

    das waar maar ik sta helemaal open voor kritiek

    Ok er zijn veel mensen die hier niet tegen kunnen.
    Maar dan nog het is maar IDEE het hoeft-zoals ik al eerder zei-niet uitgevoord te worden IK vraag enkel wat JIJ er van vindt meer niet.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Warhol schreef:
    (...)
    Mijn ervaring, die vrij groot is, weet gewoon dat er ruzie gaat komen.

    Dan moet ik zeggen dat het zowiezo niet uitgevoerd zal worden. maar ik vraag alsnog wat mensen hier van vinden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    brokenwingx schreef:
    (...)
    das waar maar ik sta helemaal open voor kritiek

    Ok er zijn veel mensen die hier niet tegen kunnen.
    Maar dan nog het is maar IDEE het hoeft-zoals ik al eerder zei-niet uitgevoord te worden IK vraag enkel wat JIJ er van vindt meer niet.

    Ik vind het in theorie een mooi idee.
    Maar in de praktijk ben ik er redelijk zeker van dat er velen zullen zijn die de kritieken niet aankunnen. Sommige zullen in de aanval gaan, anderen gaan in ontkenning en anderen voelen zich gekwetst.

    Ik denk dat de gemiddelde Quizletter geen idee heeft hoe je op een goede manier feedback geeft. (ik krijg die dingen als dagelijkse kost in mijn opleiding) Maar grotendeel van Q zit nog niet in dat punt van zijn schoolcarrière en niet iedere studie geeft dat ook. Dus als je mensen recensent wilt laten worden zouden ze vooral getest moeten worden op het goed feedback geven. En ik vrees ervoor dat meer dan de helft onvoldoende haalt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik vind het in theorie een mooi idee.
    Maar in de praktijk ben ik er redelijk zeker van dat er velen zullen zijn die de kritieken niet aankunnen. Sommige zullen in de aanval gaan, anderen gaan in ontkenning en anderen voelen zich gekwetst.

    Ik denk dat de gemiddelde Quizletter geen idee heeft hoe je op een goede manier feedback geeft. (ik krijg die dingen als dagelijkse kost in mijn opleiding) Maar grotendeel van Q zit nog niet in dat punt van zijn schoolcarrière en niet iedere studie geeft dat ook. Dus als je mensen recensent wilt laten worden zouden ze vooral getest moeten worden op het goed feedback geven. En ik vrees ervoor dat meer dan de helft onvoldoende haalt.

    ik begrijp het
    je hebt gelijk


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lol, er zou gigantisch veel ruzie van komen. Per uitslag van een schrijfwedstrijd gaat er minstens een persoon weg uit pure woede om een slechte uitslag xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Lol, er zou gigantisch veel ruzie van komen. Per uitslag van een schrijfwedstrijd gaat er minstens een persoon weg uit pure woede om een slechte uitslag xD

    ben ik al over aangesproken maar dat is niet lollig


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    brokenwingx schreef:
    (...)
    ben ik al over aangesproken maar dat is niet lollig


    Nee, het is dieptriest. Weerhoudt me er niet van die mensen vierkant uit te lachen. Wie doet er mee aan een wedstrijd in de verwachting alleen maar te horen te krijgen hoe geweldig hij is? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nee, het is dieptriest. Weerhoudt me er niet van die mensen vierkant uit te lachen. Wie doet er mee aan een wedstrijd in de verwachting alleen maar te horen te krijgen hoe geweldig hij is? xD

    Ik :Y)

    *gaat nu echt slapen verder*


    I am an idiot, I move.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nee, het is dieptriest. Weerhoudt me er niet van die mensen vierkant uit te lachen. Wie doet er mee aan een wedstrijd in de verwachting alleen maar te horen te krijgen hoe geweldig hij is? xD

    het is geen wedstrijd het is gewoon om te zien hoe anderen je story vinden en soms ook handig voor eventuele tips


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Warhol schreef:
    (...)
    Ik :Y)

    *gaat nu echt slapen verder*


    Pff, jij bent een mod, jij bant gewoon mensen als ze je een laag cijfer geven D:


    quidquid excusatio prandium pro

    brokenwingx schreef:
    (...)
    het is geen wedstrijd het is gewoon om te zien hoe anderen je story vinden en soms ook handig voor eventuele tips


    Ja, maar als mensen willekeurig stories af gaan dan zijn er een boel mensen die gaan schreeuwen dat de recensent er niks van kan, dat er neit om advies is gevraagd, en een hoop geruzie. Als je ze moet vragen om je story door te lezen en te zeggen wat ze ervan vinden is er te veel overlap met de betas


    quidquid excusatio prandium pro

    brokenwingx schreef:
    (...)
    het is geen wedstrijd het is gewoon om te zien hoe anderen je story vinden en soms ook handig voor eventuele tips

    Ik zou nooit zomaar anderen inzetten als recensent. Want nu kan iedereen dat sowieso al en niemand doet de moeite. Tjah, competente mensen daarvoor zoeken, tenminste als het zou komen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury