• heey allemaal
    ik had het idee om een paar mensen als recensent te laten rondzwerven op Quizlet. Deze personen kunnnen dan op het forum hun recensie schrijven. En ze moeten een bericht naar de schriverr sturen. Ik vind het ook leuk dat de schrijver is iets anders ontvangt dan snel verder.

    Maar wat vinden jullie van dit idee? Reageer met leuk of niet leuk en je redenen.

    XXX

    Brokenwingx


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Daar zijn bèta's voor. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Daar zijn bèta's voor een stuk voor en ik vind het ergens ook wel onnodig.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bèta's lezen toch geen random verhalen en posten toch geen recensies op het forum?

    Is al eerder voorgesteld. Komt er waarschijnlijk niet.
    Het kan mensen kwetsen, en dat willen wij niet.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind het wel een leuk idee. Ik bedoel, heel vaak lees ik reacties bij een verhaal die niet langer zijn dan 2 à 3 regels en dan staat er zoiets als snel verder, je schrijft prachtig/mooi/leuk/boeiend maar men zegt haast nooit of er nog iets verbeterd kan worden


    Physics is awesome

    AWG schreef:
    Bèta's lezen toch geen random verhalen en posten toch geen recensies op het forum?

    Nee, maar je kan wel aanvragen om een bèta je verhaal te laten beoordelen op punten die nog zwak zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Warhol schreef:
    Is al eerder voorgesteld. Komt er waarschijnlijk niet.
    Het kan mensen kwetsen, en dat willen wij niet.

    Tja je kunt ook selecties maken en misschien ook een kleinvragenlijstje. Het moeten geen harde dit-moet-er-direct-afgegooid-worden recensie zijn daarom moet je ook je mening 'nuanceren'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    brokenwingx schreef:
    (...)
    Tja je kunt ook selecties maken en misschien ook een kleinvragenlijstje. Het moeten geen harde dit-moet-er-direct-afgegooid-worden recensie zijn daarom moet je ook je mening 'nuanceren'

    Dan nog. Er wordt vaak al heftig gereageerd op de beoordelingen bij wedstrijden. Zo recensie gaat geheid voor ruzie zorgen.


    I am an idiot, I move.

    Scandal schreef:
    (...)
    Nee, maar je kan wel aanvragen om een bèta je verhaal te laten beoordelen op punten die nog zwak zijn.

    maar bèta's letten daar anders op dan wij


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Warhol schreef:
    (...)
    Dan nog. Er wordt vaak al heftig gereageerd op de beoordelingen bij wedstrijden. Zo recensie gaat geheid voor ruzie zorgen.

    Ieder zijn eigen mening ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    brokenwingx schreef:
    (...)
    Ieder zijn eigen mening ;)

    Nee. Geen mening. Dat er ruzie komt is gewoon een feit.


    I am an idiot, I move.

    brokenwingx schreef:
    (...)
    maar bèta's letten daar anders op dan wij

    Wij zijn aangesteld om jullie schrijfstijl te verbeteren. We hebben al een hele tijd ervaring met verhalen nakijken en een aantal bèta's - onder andere ik - hebben ook een schrijfwedstrijd gehad.
    Als je random mensen gaat aanstellen, dan wordt het alsnog alleen maar: "Wauw, wat boeiend/leuk/stom!"
    Dat wordt 'm niet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Warhol schreef:
    (...)
    Nee. Geen mening. Dat er ruzie komt is gewoon een feit.

    ik heb het over jouw mening het moet niet per se uitgevord te worden ik was naderhand ook wel nieuwschierig wat mensen hier van denken!:S


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Achilles schreef:
    (...)
    Wij zijn aangesteld om jullie schrijfstijl te verbeteren. We hebben al een hele tijd ervaring met verhalen nakijken en een aantal bèta's - onder andere ik - hebben ook een schrijfwedstrijd gehad.
    Als je random mensen gaat aanstellen, dan wordt het alsnog alleen maar: "Wauw, wat boeiend/leuk/stom!"
    Dat wordt 'm niet.

    niet slecht bedoeld jullie hebben veel ervaring! jullie doen het super!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Scandal schreef:
    (...)
    Nee, maar je kan wel aanvragen om een bèta je verhaal te laten beoordelen op punten die nog zwak zijn.

    Ahzo ja.