• oke, vul dit in en degene wie het leukste heeft wordt co-auteur! ;)

    een onberoemde vriend van Harry komt naar je toe en vraagt je om je nummer, maar jij wilt die van Harry zelf, Hou je toch die van zijn vriend of probeer je om Harry’s nummer te krijgen? en hoe wil je dat doen?


    and thats what makes you beautiful ♡

    veerle meldt zich. c;


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    ik vul straks in ik moet nu naar school


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    een onberoemde vriend van Harry komt naar je toe en vraagt je om je nummer, maar jij wilt die van Harry zelf, Hou je toch die van zijn vriend of probeer je om Harry’s nummer te krijgen? en hoe wil je dat doen?

    Ik probeer om zn nummer te krijgen, via zijn vriend, die heeft vast z'n nummer wel.

    harryxcurls schreef:
    oke, vul dit in en degene wie het leukste heeft wordt co-auteur! ;)

    een onberoemde vriend van Harry komt naar je toe en vraagt je om je nummer, maar jij wilt die van Harry zelf, Hou je toch die van zijn vriend of probeer je om Harry’s nummer te krijgen? en hoe wil je dat doen?

    ik vind het een beetje zielig om mensen te gebruiken ik ga wel met hem. en als ik harry ont,oet zie ik het wel.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @veerleo haha, je moet 'm wel invullen ;) x


    and thats what makes you beautiful ♡

    woeps. ik dacht dat ik dat had gedaan, maar goed ;s

    een onberoemde vriend van Harry komt naar je toe en vraagt je om je nummer, maar jij wilt die van Harry zelf, Hou je toch die van zijn vriend of probeer je om Harry’s nummer te krijgen? en hoe wil je dat doen?

    Ik zou het nummer van harry's vriend houden en steeds vaker met hem gaan sms'en en hem vanalles vertellen, gewoon alsof je echt heel goed bevriend bent met die gast, terwijl je hem eigenlijk niet erg goed kent en dan wanneer harry een keer het onderwerp is van het 'gesprek' vragen aan die vent of ik z'n nummer mag, maar niet te veel opdringen en als ik z'n nummer dan heb Harry subtiele sms'jes gaan sturen enzo, wat uiteindelijk hopelijk leidt tot een afspraakje. c;

    ________________________________
    doe je trouwens nog wel dat basketbal idee hierbij, of niet meer trouwens? x


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Veerleo schreef:
    woeps. ik dacht dat ik dat had gedaan, maar goed ;s

    een onberoemde vriend van Harry komt naar je toe en vraagt je om je nummer, maar jij wilt die van Harry zelf, Hou je toch die van zijn vriend of probeer je om Harry’s nummer te krijgen? en hoe wil je dat doen?

    Ik zou het nummer van harry's vriend houden en steeds vaker met hem gaan sms'en en hem vanalles vertellen, gewoon alsof je echt heel goed bevriend bent met die gast, terwijl je hem eigenlijk niet erg goed kent en dan wanneer harry een keer het onderwerp is van het 'gesprek' vragen aan die vent of ik z'n nummer mag, maar niet te veel opdringen en als ik z'n nummer dan heb Harry subtiele sms'jes gaan sturen enzo, wat uiteindelijk hopelijk leidt tot een afspraakje. c;

    ________________________________
    doe je trouwens nog wel dat basketbal idee hierbij, of niet meer trouwens? x



    het heeft niks met het verhaal te maken hoor! dit is om te kijken wie er het best kan schrijven ;) .. sorry, ben niet zo duidelijk :) x


    and thats what makes you beautiful ♡

    harryxcurls schreef:
    (...)


    het heeft niks met het verhaal te maken hoor! dit is om te kijken wie er het best kan schrijven ;) .. sorry, ben niet zo duidelijk :) x


    ow. ahahaha ;$ maar dan denk ik dat ik het een beetje verkeerd heb ingevuld ;s


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    een onberoemde vriend van Harry komt naar je toe en vraagt je om je nummer, maar jij wilt die van Harry zelf, Hou je toch die van zijn vriend of probeer je om Harry’s nummer te krijgen? en hoe wil je dat doen?

    Ik zou zeker het nummer van de onberoemde vriend aannemen en bevriend worden met hem om op deze manier hopelijk de aandacht van Harry te krijgen en zo ook aan zijn nummer... Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik waarschijnlijk een goede vriend aan overhouden. Iemand die met Harry bevriend is lijkt me al goed genoeg.

    Is zoiets goed of moest je er een verhaal van maken? :)

    Owh lol, oud forum..

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 18:34 ]


    Believe in yourself.

    Fangtasia schreef:
    een onberoemde vriend van Harry komt naar je toe en vraagt je om je nummer, maar jij wilt die van Harry zelf, Hou je toch die van zijn vriend of probeer je om Harry’s nummer te krijgen? en hoe wil je dat doen?

    Ik zou zeker het nummer van de onberoemde vriend aannemen en bevriend worden met hem om op deze manier hopelijk de aandacht van Harry te krijgen en zo ook aan zijn nummer... Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik waarschijnlijk een goede vriend aan overhouden. Iemand die met Harry bevriend is lijkt me al goed genoeg.

    Is zoiets goed of moest je er een verhaal van maken? :)

    Owh lol, oud forum..


    Het is goed hoot! En het is geen oud forum alleen ben ik een tijdje niet meer op Q geweest. x


    and thats what makes you beautiful ♡

    harryxcurls schreef:
    (...)


    het heeft niks met het verhaal te maken hoor! dit is om te kijken wie er het best kan schrijven ;) .. sorry, ben niet zo duidelijk :) x
    het is goed zo, veerleo !


    and thats what makes you beautiful ♡

    harryxcurls schreef:
    (...)

    Het is goed hoot! En het is geen oud forum alleen ben ik een tijdje niet meer op Q geweest. x

    Owh, haha okay, ja ik ook niet echt dusja.. xd


    Believe in yourself.

    Ik hoef geen co-auteur te worden, maar wil je me waarschuwen als je begint?