• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    En voor ik het vergeet, het verhaal begint een jaar na de opbouw van Terra Nova.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:46 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mallory Tracy

    Uiteindelijk zag ik ook niets voor mij erbij zitten, misschien een andere keer. "Nou, ik zie je nog wel eens, hé!" glimlachte ik naar Vanessa. Ik liep weer naar de deur, die ik opende en verliet het winkeltje. Ik pakte nog een sigaret en stak hem aan, terwijl ik wat door Terra Nova zwierf. Ik had nu geen zin meer om terug te gaan naar de akkers dus liep ik maar een beetje rond, terwijl ik af en toe haaltjes nam van mijn sigaret en langzaam de rook uitblies en probeerde om er vormpjes mee te maken, waarmee ik nogal faalde.


    Your make-up is terrible

    Nathan

    'Dat was geweldig!' De triomf straalde van haar glimlach af. 'Christina Aguilera doet het niet beter.' Voegde ik er aan toe. Ik nam haar even in me op in haar strakke jurkje. Snel wendde ik mijn blik af. Het maakte me nerveus. 'Zin in een drankje? Ik betaal,' Stelde ik voor.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Katherine Adrian - Dochter Commandant

    Ik had een beetje het gevoel dat ik hem nerveus maakte, al wist ik niet meteen waarom.
    Toen hij me een drankje aanbood keek ik twijfelend van hem naar het podium en terug.
    "Snel dan." Glimlachte ik terwijl ik mijn kostuum glad streek en plaatsnam op een krukje. "Ik moet dadelijk weer op."
    Met mijn tong ging ik even snel langs mijn lippen aangezien ze droog aanvoelden door de act.
    Ik sloeg mijn benen over elkaar en zette het hoedje van mijn kostuum even af aangezien ik het warm had van het dansje.
    "Ik heb het gevoel dat ik je echt al een tijd niet heb gesproken." Grijnsde ik terwijl ik hem even goed bekeek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Amy - Lee Jennis - Militaire
    Hij rende gelukkig weg en ik gleed uit de boom door middel van een liaan. 'Nee jij bedankt.' Zeg ik vriendelijk. 'Waarom heb ik jou nog nooit eerder gezien?' Vervolg ik mezelf nog net zovriendelijk. 'Ik ben Amy - Lee noem me maar Amy en jij?' Vraag ik een tikkeltje nieuwschierig
    [Kort]

    Madeline Claire Prec
    Ik knik en ga weer op Rino zitten na een heleboel bloemen in mijn haar te hebben gedaan. Rino rent nu terug door mijn woorden en als we er zijn glij ik eruit met Jayden nog steeds in mijn armen. Ik verstop hem o der mijn jasje en ga de Tu nel weer in. Als de jonge vrouw er ook uit is zet ik de ton erop. 'Ik heb die gang gemaakt omdat ik er anders niet uit mag of kan.' Zeg ik grinnikend. 'Waarnatoe? Naar de labo's of iets anders?' Vervolg ik mezelf vragend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Proprius schreef:
    Jarmo

    Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Dat is zo cool! Mag ik ook een keer een huis tekenen? ' ik ga staan. 'Ik ben al 1,37 maar ik groei nog hoor. Later wil ik betalen jij zo groot worden als jou. ' glunder ik
    MIJN beste vriend maakte huizen, kon vliegen en was super groot!

    Peyton

    "Dat is zo cool! Mag ik ook een keer een huis tekenen? Ik ben al 1,37 maar ik groei nog hoor. Later wil ik zo groot worden als jou," zegt hij glunderend. Ik kijk hem glimlachend aan en haal mijn potlood achter mijn oor vandaan. Ik steek het naar hem uit.
    "Omdat jij mijn bestje vriendje bent mag je bij mij ook een keer een huis komen tekenen met mijn speciale potlood. En ik kan nu al zien dat jij een hele grote man gaat worden. Misschien wel groter dan ik," zeg ik glimlachend. Ik knipoog een keer mysterieus naar hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jarmo

    "Omdat jij mijn bestje vriendje bent mag je bij mij ook een keer een huis komen tekenen met mijn speciale potlood. En ik kan nu al zien dat jij een hele grote man gaat worden. Misschien wel groter dan ik," Mijn mond vervomt zich in een grote lach. 'Dat is zo cool!' Ik spring in de lucht en kijk hem aan. 'Mag ik nu gaan tekenen?' Vraag ik hoopvol.

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    'Waarom heb ik jou nog nooit eerder gezien?' vroeg het meisje. 'Ik ben Amy - Lee noem me maar Amy en jij?' ging ze verder, op een nieuwsgierige toon. Ik slikte. ''Ik, eh.. Woon hier pas net'' zei ik, en glimlachte flauwtjes. Ik moest wegkomen hier, Mason zou niet blij zijn als ze erachter zou komen dat ik bij de zessers hoorde.. ''Ik ben Mary'' zei ik er nog achteraan, terwijl ik vluchtig om me heen keek voor een uitweg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik duik m'n bedje in, tot morgen :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy - Lee Jennis ~ Militaire
    ''Ik, eh.. Woon hier pas net'' zei ze en ze glimlachte flauwtjes. Ik zag leugens in haar ogen komen. ''Ik ben Mary'' Zei ze snel erna. Haar ogen gingen vluchtig heen en weer en ik volgde haar blikken. Ze wou overduidelijk weg. 'Als je hier nieuw bent moet je niet door de bossen zwerven. Je kan dinosaurussen tegenkomen of 6ers. Ook erg onwaarschijnlijk dat ze je erdoor laten. Ik begin je nu zelfs niet meer te geloven. Ik deed een stapje achteruit en richte mijn Ak op haar. Ze kon hem niet aanraken en ik was te snel om aangevallen te worden. 'Nu geen leugens of grapjes meer.' Zeg ik sissend. 'Je bent een Pelgrim 6 of niet?' vroeg ik achterdochtig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Peyton

    Er verschijnt een brede lach op zijn gezicht.
    "Dat is zo cool!" Hij springt op en neer en kijkt me aan. "Mag ik nu gaan tekenen?" vraagt hij dan. Ik knik lachend.
    "Weet je wat? Ga thuis een heel groot huis tekenen en dan kan je het me morgen laten zien. Ik moet nu ook nog een beetje tekenen anders wordt mijn baas boos op mij," zeg ik met een pijnlijk gezicht. "Maar je mag wel mijn potlood houden."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jarmo

    "Maar je mag wel mijn potlood houden." Ik kijk hem aan vol verbazing. 'Maar dit is je speciale potlood...' Ik kijk van Payton naar het potlood. 'Moet je daar geen speciale huizen mee tekenen? Of maak je super huizen met een super potlood?' Vraag ik en hou het potlood goed vast. Het mocht natuurlijk niet vallen.

    Peyton

    Zijn mondje valt nog net niet open van verbazing.
    "Maar dit is je speciale potlood..." Zijn blik glijdt tussen mij en het potlood. "Moet je daar geen speciale huizen mee tekenen? Of maak je super huizen met een super potlood?"
    "Nou," zeg ik om mezelf even wat tijd te winnen terwijl ik een uitleg bedenk. "Dat is nou het fijne aan een superheld zijn. Als je iets heel hard wenst, dan gebeurt het. Als ik dus heel hard wens om van een gewoon potlood een speciaal potlood te maken, dan kan dat. En soms, heel soms werkt dat bij gewone mensen ook," zeg ik fluisterend. Een kind is nooit te jong om lessen te leren, al moet je het een beetje verbloemen. Ik kan hem natuurlijk niet rechtuit vertellen dat hij met heel zijn hart in zichzelf moet geloven om ergens in te slagen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jarmo

    "Dat is nou het fijne aan een superheld zijn. Als je iets heel hard wenst, dan gebeurt het. Als ik dus heel hard wens om van een gewoon potlood een speciaal potlood te maken, dan kan dat. En soms, heel soms werkt dat bij gewone mensen ook," Ik knik. Dat klonk normaal en geloofwaardig. 'Dus als ik met een speciaal potlood teken... Word ik dan ook een soort superheld?'

    [Liefjes ik ga slapen :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.