• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.

• Rollen •

•Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

- Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

- HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

- Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19

•Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

- Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

- Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24

-Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7

•Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

- Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

- Maitresse --> Mason Daniels - 30

Regels:

- 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.

Het rollentopic

Bedankt Griphook voor de prachtige cover

En voor ik het vergeet, het verhaal begint een jaar na de opbouw van Terra Nova.

[ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:46 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Wie wilt Katherine horen zingen in de kroeg? Je krijgt een lapdanceHaha, ok nee lol]

Whaha ik wil een lapdance! x'D Nee haha, Nathan would love to hear Katherine sing. ;P

[ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 19:44 ]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Aprilynne Stone, verpleegster

'Natuurlijk niet, dit is ons geheimpje!' fluisterde ik terwijl ik dino op klom, dit was vreemd.
    'Ik kan jou helpen met ze te verzorgen, want ik kan ze helpen in het ziekenhuis, en ik ben ook op zoek naar planten, dus het kan handig zijn om veilig te zijn voor groep 6, niemand durft vast bij Rino te komen! Hoe heb je hem eigenlijk ontmoet?' vroeg ik haar voorzichtig, dit was de perfecte kans om haar te beschermen én over nuttige en helende planten te leren.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

[Een lapdance voor Nathan, komt er aan :') ]

[ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 19:46 ]

[Ok, Nathan komt zo naar de kroeg om een drankje te pakken. Ik wacht eigenlijk nog op een reactie van ThePineapple.]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

[Is goed, ik ga ondertussen even de douche in...Niet dat je dat moest weten maar ik deel graag nutteloze informatie :) ]

Teddy White - Botaniste
    'Ja, goed idee. Je kunt wat gaan rondvragen.' Mompel ik terwijl ik gefascineerd naar mijn reageerbuisjes kijk. Ik lette eigenlijk niet meer zo op mijn omgeving, aangezien deze plant zo ongelooflijk divers was!

Cookies!

[Interessant... x'D Thnx Pineapple.]

Madeline Claire Prec
    Ze zou het niet vertellen wat een opluchting. 'Ik kan jou helpen met ze te verzorgen, want ik kan ze helpen in het ziekenhuis, en ik ben ook op zoek naar planten, dus het kan handig zijn om veilig te zijn voor groep 6, niemand durft vast bij Rino te komen! Hoe heb je hem eigenlijk ontmoet?' vroeg ze toen voorzichtig. 'Toen ik 5 was. Het dorp is altijd zo druk en saai dus ik kneep ertussenuit. Ik groef dat gat onder het hek door en liep door de bossen. Van die iets van 1,50 m lange vleeseters vielen Rino aan en toen gin ik hem helpen min of meer. Ze waren met zo veel.' Zeg ik als ik 10 vingers opsteek. 'Ik gooide stokjes uit de bomen naar ze zodat ze afgeleid waren en toen ze in de boom klommen beschermde Rino mij. Sindsdien zijn we vrienden. We zijn nu elkaars familie. Mijn ouders en zijn ouders zijn dood dus. Maar kijk daar is het.' Zeg ik als ik naar de lianen wijs. Ik trek haar naar beneden zodat we plat liggen en kijk omhoog. Allemaal kleine beestjes zaten in de lianen. Toen we weer aangeraakt werden door het zonlicht kwam ik overeind. Helder blauw water en mooie bomen met de mooiste kleuren stonden hier waardoor ik een verheerlijkte zucht gaf. 'De T-Rex kan hier niet komen. Hij is gebrokt dus we zijn veilig.' Zei ik vriendelijk. 'En de kleine varianten die doen ons geen kwaad. Rino of de anderen bij de waterplaats beschermen ons wel.' Zei ik vriendelijk als ik van Rino afglij en een prachtig rode bloem pluk en in mijn haren doe.

I'm finally back, Finally after a Year break

Marilynn 'Mary' Leah Roux

Nadat ik had wat had gegeten, besloot ik een beetje rond te gaan wandelen. Ik ging mijn boomhut voor de zoveelste keer vandaag uit, en sprong behendig op de grond. Voor de zekerheid had ik een dolk bij me, je wist nooit wat je hier tegen kon komen.. Ik liep de bossen door en ontweek een aantal bosjes en wortels die de grond uitstaken. Toen ik al een tijdje weg was, hoorde ik gekraak achter me vandaan komen. Ik fronste en draaide me om, en stond oog in oog met een Velociraptor. ''Shit'' mompelde ik, en draaide me langzaam om, om vervolgens zo snel mogelijk weg te rennen. Ik hoorde het harde gestamp achter me. Had ik weer.. Ik rende door de bossen heen, en zag een redelijk beklimbare boom. Snel klauterde ik de boom in, en de Velociraptor wachtte ongeduldig tot ik er weer uitkwam. Ik wist dat die beesten misschien niet zo groot waren, maar ontzettend snel, dus ik had geluk dat ik zo'n beetje was ontsnapt. Hij kraste aan de boom met zijn gigantische klauwen, maar werd afgeleid door een kleine planteneter, en hij ging erachteraan. Ik zuchtte opgelucht, en bleef nog een tijdje in de boom zitten tot ik zeker wist dat de kust veilig was.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Nathan

'Sure.' Maar eerst ging ik even een drankje pakken in de kroeg. Ik liep naar de kroeg toe, duwde de deur open en zag Katherine met de barmannen zingen. Ze was best goed. Schaapachtig grijnzend knikte ik naar haar en wachtte ik tot ze klaar was met zingen. Ik nam plaats op een barkruk en liet een bescheiden applausje horen. 'Nice, Kath.' Glimlachte ik.

Jade Sky Bright
    Ik schrok op toen ik hard gebru hoorde en gestamp. Ik keek omhoog en zag het enorme beest. Ik begon te rennen wat niet zeer slim was en vulde mijn Ak zijn grenade Launcher. Ik draaide me om en vuurde het af. Midden op zijn poot waardoor hij brulde en bijna omviel. Ik rende door en klom verdomt snel in een hoge boom. De boon was vrij dik nou eigelijk erg dik. Ik slikte toen ik aan de top kwam en net iets hoger dan de Trex. Ik zag de bom naast mij een ander meisje zitten. (Maralynn) ik keek verschrikt op toen hij ons rook en dichterbij kwam. Hij hapte naar me, maar kwam simpelweg nie bij me. Toen keek hij naar het meisje die op zijn hoogte was. Ik kende haar niet en het boeide niet waar ze bij hoorde. Ze was een fucking mens. Ik begon weer te schieten waardoor ik zijn aandacht trok. Hij brulde naar me en ik vulde nog is mijn Grenade Launcher. Ik schoot no is en raak recht op zijn snuit. Helaas was hij niet dood of bang voor me.

I'm finally back, Finally after a Year break

Katherine Adrian

Samen met Lynn en Sarah deden we een erg elegante maar kleine buiging aangezien onze kostuums erg strak zaten.
    Ik lachte, waaide nog even naar het publiek en verdween achter het gordijntje.
    Snel liep ik de trapjes af die naar de kroeg leidde en liep naar Nathan die ik eerder had gezien tussen het publiek.
    "Hey." Glimlachte ik trots. "Vond je het goed?"

Arpilynne Stone, verpleegster

Nadat we terug dicht bij het hek kwamen, gleed ik van de dino af.
    'Gaan we nu terug om Jayden te helpen?' vroeg ik aan Maddy. Ik moest binnen een kwartier beginnen werken, dus zou er toch niemand zijn.
    Vrolijk keek ik om me heen en naar de planten, dit was geweldig, hoewel ik mijn broer haatte, was dit het beste wat iemand ooit voor me zou doen. Omdat hij me hier gebracht had met zijn veel te hoge IQ, deed ik zonder morren zijn klusjes...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Marilynn 'Mary' Leah Roux

De dino werd afgeleid door een meisje wat op 'm begon te schieten, en mijn adem stokte toen ik zag dat het een meisje was uit een andere pelgrimstocht. Zonder erbij na te denken sprong ik vanuit de boom, op de rug van de dino. Ik stak mijn dolk in zijn nek, niet diep genoeg om hem te doden, maar genoeg om hem te laten schrikken. In combinatie met het schieten van het meisje, vluchtte hij weg, op zoek naar een andere prooi. Ik keek het meisje vluchtig aan. ''Eh, bedankt'' mompelde ik, en wou zo snel mogelijk weg, omdat ze anders merkte dat ik één van de zessers was. ik draaide me om, om weg te lopen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''