• Die titel had best in hoofdletters gemogen!

Bij deze roep ik alle mensen op die in de regio Brugge en omstreken wonen.
    Op 20 april zullen we Brugge volplakken met affiches van Kony. Voor het moment zijn we zoveel mogelijk drukkers aan het contacteren om posters te voorzien omdat die niet meer te koop zijn op de site. We hebben de burgemeester ook een brief gestuurd dus alsjeblief help ons, help die kinderen. Door een video te bekijken en te delen zal je die kinderen niet helpen, maar door de avond van 20 april mee te werken, kan jij misschien een verandering maken. Hoe meer mensen komen helpen hoe beter.

Klik hier om het evenement te zien.

SPREAD THE WORD AND CHANGE THE WORLD!

[ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:08 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Colorblind schreef:
    (...)

Hm... Ik vind het best een goeie actie, maar ik doe daar andere dingen voor :Y)

Meh, het is een mooi idee, maar het werkt niet om redenen die ik al eerder opgegeven heb. Verder schijnt die man niet meer in Uganda te zitten, de VS heeft al een halfjaar geleden 100 adviseurs ingezet om de aanvallen op de LRA te advisseren en Invisible Children geeft 66% van zijn inkomsten uit aan salarissen.

Waste of time, all of it.

quidquid excusatio prandium pro

Kowalewicz schreef:
    (...)

Heerhugowaard ligt ook in Nederland en het is wel op het nieuws geweest hoor :].

echt? Bij rtl heb ik niks gezien. Maar toch zou je meer verwachten als je de aandacht hier op internet ziet.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

RainbowDash schreef:
    (...)

Meh, het is een mooi idee, maar het werkt niet om redenen die ik al eerder opgegeven heb. Verder schijnt die man niet meer in Uganda te zitten, de VS heeft al een halfjaar geleden 100 adviseurs ingezet om de aanvallen op de LRA te advisseren en Invisible Children geeft 66% van zijn inkomsten uit aan salarissen.

Uhu. En nouja, ik kreeg net POPUPS van KONY'S KOP. LIKE DAFUQ, MONKEY, GET OUT OF MY COMPUTERSCREEN RIGHT NOOOOW!

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Colorblind schreef:
    (...)

Uhu. En nouja, ik kreeg net POPUPS van KONY'S KOP. LIKE DAFUQ, MONKEY, GET OUT OF MY COMPUTERSCREEN RIGHT NOOOOW!

Tjah, het is de nieuwe hype :Y) Straks krijgen we een nieuwe. Neem dan iets nuttigs. Zie lepra: Valt te behandelen, betaalbare medicijnen, maar het is officieel gezien een onbelangrijke ziekte omdat het overal behalve in India is uitgeroeid. Dus die medicijnen die belachelijk goedkoop zijn kunnen niet gekocht worden omdat er geen geld naar toe gaat. En zo zijn er nog tal van nuttige dingen om geld aan te doneren. Maar nee, iedereen geeft geld aan degene met de grootste hype.

Gelukkig zijn alle charities zo duister en ontransparant als een blok basalt :Y)

RainbowDash schreef:
    (...)

Al kunnen we maar voor 34% helpen, ik probeer het. Het is niet omdat jij de actie maar niks vind en je er niet voor wilt inzetten dat een ander het niet mag. De mensen geven toch ook geld aan music for life, ik zie het verschil hier anders niet.

[ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:22 ]

RainbowDash schreef:
    (...)

Hoef je niet meteen zo negatief te doen, men moet ergens beginnen (no_chears)

i put the fun in funeral

Dat is de nacht van 20 op 21?
    Dan staat dat even verkeerd in dat evenement.
    Maar, hé, ja! Nee, sorry, ik doe daar niet aan mee.
    Je weet dat ik in de regio woon, maar ik zal het niet doen. Ik ga niet om middernacht opstaan om te plakken en de volgende dag, mijn verjaardag, dan mottig te zijn van kweetniet wat.
    Waarschijnlijk heb ik al iets te doen die nacht. :Y)

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Ik weet nog altijd niet wat een kony is of doet.
    Heb geen zin om dat filmpje te zien...

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

RainbowDash schreef:
    (...)

Tjah, het is de nieuwe hype :Y) Straks krijgen we een nieuwe. Neem dan iets nuttigs. Zie lepra: Valt te behandelen, betaalbare medicijnen, maar het is officieel gezien een onbelangrijke ziekte omdat het overal behalve in India is uitgeroeid. Dus die medicijnen die belachelijk goedkoop zijn kunnen niet gekocht worden omdat er geen geld naar toe gaat. En zo zijn er nog tal van nuttige dingen om geld aan te doneren. Maar nee, iedereen geeft geld aan degene met de grootste hype.

Gelukkig zijn alle charities zo duister en ontransparant als een blok basalt :Y)

Kom zeg, als je doneert aan een liefdadigheidsdoel dat vecht tegen lepra, weet je toch ook niet of dat geld effectief daarheen gaat.
    Net zoals bij Music For Life.

Errin schreef:
    (...)Al kunnen we maar voor 34% helpen, ik probeer het. Het is niet omdat jij de actie maar niks vind en je er niet voor wilt inzetten dat een ander het niet mag. De mensen geven toch ook geld aan win for life, ik zie het verschil hier anders niet.

Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat ik het nutteloos vind. En als je geld wilt doneren, zoek een andere organisatie die een wat groter percentage van zijn inkomsten uitgeeft aan iets anders dan zichzelf.

Flemish schreef:
    Dat is de nacht van 20 op 21?
    Dan staat dat even verkeerd in dat evenement.
    Maar, hé, ja! Nee, sorry, ik doe daar niet aan mee.
    Je weet dat ik in de regio woon, maar ik zal het niet doen. Ik ga niet om middernacht opstaan om te plakken en de volgende dag, mijn verjaardag, dan mottig te zijn van kweetniet wat.
    Waarschijnlijk heb ik al iets te doen die nacht. :Y)
    Het staat idd verkeerd, maar ze bedoelt wel de juist datum, ik zal het aanpassen.

Errin schreef:
    (...)Hier vind je al heel wat info terug

Ja, dat topic had ik toen ook gezien. Maar ik zocht het niet om het door te lezen :Y)

Ik weet ook wel dat het waar is, maar het komt een beetje ongeloofwaardig over, of ben ik de enige?

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Pedobear to the rescue!

RainbowDash schreef:

Pedobear to the rescue!

Wtf. Ben jij nu gewoon terug gekomen naar dit topic om dat plaatje hier te zetten.