• Die titel had best in hoofdletters gemogen!

    Bij deze roep ik alle mensen op die in de regio Brugge en omstreken wonen.
    Op 20 april zullen we Brugge volplakken met affiches van Kony. Voor het moment zijn we zoveel mogelijk drukkers aan het contacteren om posters te voorzien omdat die niet meer te koop zijn op de site. We hebben de burgemeester ook een brief gestuurd dus alsjeblief help ons, help die kinderen. Door een video te bekijken en te delen zal je die kinderen niet helpen, maar door de avond van 20 april mee te werken, kan jij misschien een verandering maken. Hoe meer mensen komen helpen hoe beter.

    Klik hier om het evenement te zien.

    SPREAD THE WORD AND CHANGE THE WORLD!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:08 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee, de titel mag niet in hoofdletters.

    Ik weet het verder niet zo goed met die Kony. Mensen gaan meedoen omdat het een hype is, dat helpt die kienders in Afrika nog niets.


    I am an idiot, I move.

    <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Warhol schreef:
    Nee, de titel mag niet in hoofdletters.

    Ik weet het verder niet zo goed met die Kony. Mensen gaan meedoen omdat het een hype is, dat helpt die kienders in Afrika nog niets.

    Natuurlijk mag dat niet, jij barbaar.

    Warhol schreef:
    Nee, de titel mag niet in hoofdletters.

    Ik weet het verder niet zo goed met die Kony. Mensen gaan meedoen omdat het een hype is, dat helpt die kienders in Afrika nog niets.
    Dat weet ik, daarom deed ik het ook niet, maar hij verdiende het wel. Eerlijk ik doe het niet voor de aandacht. Ik wil graag helpen. Het probleem is dat niemand me wou helpen en dankzij een oude schoolvriendin sta ik er nu niet meer alleen voor. Ik heb ooit een boek gelezen hierover en ik vond het zeer aangrijpend. Nu er een actie is, wil ik er iets aan doen. Wat ik te bieden heb is nihil, maar wat wij als menigte te bieden hebben, kan het verschil maken. Wie weet wordt dit een flop, niemand kan het nu zeggen, maar door niks te doen zal er geen oplossing komen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:12 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RainbowDash schreef:
    <_<


    Hm... Ik vind het best een goeie actie, maar ik doe daar andere dingen voor :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga met wat vrienden heel gemeente Heerhugowaard onderplakken c:


    i put the fun in funeral

    Ik wens jullie succes, maar ik denk niet dat het ook maar iets uit maakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kowalewicz schreef:
    Ik ga met wat vrienden heel gemeente Heerhugowaard onderplakken c:



    Gaat um niet worden hier. Woon jij daar dan?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kan iemand me even inlichten? :Y) Ik zocht het toen niet om dat filmpje te kijken die al eerder gepost was.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Colorblind schreef:
    (...)


    Gaat um niet worden hier. Woon jij daar dan?

    Nop, woon in Nederland. Het verbaast me dat ik nog niks over KONY heb gehoord op het nieuws. Je zou denken met al die aandacht op het internet dat je er wal iets van horen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Colorblind schreef:
    (...)


    Gaat um niet worden hier. Woon jij daar dan?


    Oui :3.
    We gaan gewoon in een grote groep. Zelfs als het helemaal niets oplevert, het blijft gewoon leuk om 's nachts met behanglijm rond te lopen ^^.


    i put the fun in funeral

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Nop, woon in Nederland. Het verbaast me dat ik nog niks over KONY heb gehoord op het nieuws. Je zou denken met al die aandacht op het internet dat je er wal iets van horen.


    Ik had het niet tegen jou, to be honest.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Nop, woon in Nederland. Het verbaast me dat ik nog niks over KONY heb gehoord op het nieuws. Je zou denken met al die aandacht op het internet dat je er wal iets van horen.


    Heerhugowaard ligt ook in Nederland en het is wel op het nieuws geweest hoor :].


    i put the fun in funeral

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ik had het niet tegen jou, to be honest.

    Sorry dacht dat je op mij reageerde. Ben er niet helemaal bij vandaag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Usui schreef:
    Kan iemand me even inlichten? :Y) Ik zocht het toen niet om dat filmpje te kijken die al eerder gepost was.
    Hier vind je al heel wat info terug


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?