• Oké, ik heb dus een beste vriendin ik noem haar even L. Ook heb ik een super lief vriendje die altijd voor me klaar staat hem noem ik T. Afgelopen zaterdag ben ik wezen shoppen met L in onze eigen stad zeg maar. Ik wist echt niet dat T daar ook zou zijn, maar hij was daar dus. Ik liep meteen op hem af, want ja het is mijn vriendje. We bleven dus nog even praten en hij bood aan om mij en L te trakteren op een drankje. L begon op eens te katten tegen hem, en sloeg zijn aanbod hardhandig af. Ze schreeuwde tegen T dat het door hem kwam dat ik zo veranderd ben en ik schaamde me letterlijk dood voor haar. Maar eerlijk gezegd had ik haar nog nooit zo gezien. Ze was dus aan het schreeuwen tegen T. T had geen zin in ruzie dus hij hield wijs zijn mond. L begon opeens tegen mij te schreeuwen dat ik haar had laten vallen voor die 'stumper'. Ja mijn beste vriendin noemt mijn vriendje een stumper. Toen trok ik het dus niet meer en heb ik gewoon tegen haar geschreeuwd. Ze is toen koppig weggelopen, maar ik ben niet achter haar aangelopen. Had ik beter niet tegen haar kunnen schreeuwen?


    Never show people that you're weak.

    Serieus wat een trut. Misschien had je net als je vriendje beter wijs je mond kunnen houden, maar echt wat een trut is je vriendin. Sorry maar dat is echt gewoon mening..


    You're gonna catch a cold, from the ice inside your soul.

    Ik snap niet waarom ze zo uitviel tegenover je vriendje, ze had ook wel wat respect mogen tonen en vriendelijk kunnen blijven i.p.v. te gaan schreeuwen. Dus wat dat betreft is het niet jouw fout en vind ik het raar dat je vriendin zo tekeer ging. Ik neem aan dat ze geen vriendje heeft? Waarschijnlijk moet ze er gewoon aan wennen of is ze een beetje jaloers ofzo. 8D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ze heeft overdreven, maar waar rook is, is vuur. Misschien heb je je vriendin een beetje genegeerd nu je een vriendje hebt?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hoe oud is je vriendje? Hoeveel tijd spendeer je samen? Hoeveel tijd spendeer je met je beste vriendin? Is dat minder geworden? Hebben jij en je vriendje veel ruzie? Heeft ze je ooit een reden gegeven waarom ze zo doet tegen je vriendje? Doet ze vaker zo tegen hem?

    Je geeft een situatie en in die situatie is zij duidelijk degene die iets verkeerd doet. Echter, het kan best zijn dat er andere dingen spelen, maar dat staat er allemaal niet in. Dus, ik kan nu niet eerlijk beoordelen wiens fout dat is.


    quidquid excusatio prandium pro

    Uhhh, whut? Dat is echt wel heel erg vreemd van je beste vriendin.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Avenger schreef:
    Ze heeft overdreven, maar waar rook is, is vuur. Misschien heb je je vriendin een beetje genegeerd nu je een vriendje hebt?


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Het ging niet beter zijn door op haar te roepen.
    Alwin heeft gelijk; jij kent maar één kant van het verhaal.
    Praat met haar...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Avenger schreef:
    Ze heeft overdreven, maar waar rook is, is vuur. Misschien heb je je vriendin een beetje genegeerd nu je een vriendje hebt?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Flemish schreef:
    Het ging niet beter zijn door op haar te roepen.
    Alwin heeft gelijk; jij kent maar één kant van het verhaal.
    Praat met haar...


    Da's al de tweede keer dat je het met me eens bent D: Ga je er een gewoonte van maken? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Avenger schreef:
    Ze heeft overdreven, maar waar rook is, is vuur. Misschien heb je je vriendin een beetje genegeerd nu je een vriendje hebt?


    Dit ^^


    You can't delete anything, if there's nothing to delete.

    RainbowDash schreef:
    Hoe oud is je vriendje? Hoeveel tijd spendeer je samen? Hoeveel tijd spendeer je met je beste vriendin? Is dat minder geworden? Hebben jij en je vriendje veel ruzie? Heeft ze je ooit een reden gegeven waarom ze zo doet tegen je vriendje? Doet ze vaker zo tegen hem?

    Je geeft een situatie en in die situatie is zij duidelijk degene die iets verkeerd doet. Echter, het kan best zijn dat er andere dingen spelen, maar dat staat er allemaal niet in. Dus, ik kan nu niet eerlijk beoordelen wiens fout dat is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    RainbowDash schreef:
    Hoe oud is je vriendje? Hoeveel tijd spendeer je samen? Hoeveel tijd spendeer je met je beste vriendin? Is dat minder geworden? Hebben jij en je vriendje veel ruzie? Heeft ze je ooit een reden gegeven waarom ze zo doet tegen je vriendje? Doet ze vaker zo tegen hem?

    Je geeft een situatie en in die situatie is zij duidelijk degene die iets verkeerd doet. Echter, het kan best zijn dat er andere dingen spelen, maar dat staat er allemaal niet in. Dus, ik kan nu niet eerlijk beoordelen wiens fout dat is.
    Dit dus.

    Misschien heeft zij wel gelijk (of helemaal niet), maar ja dat kan ik nu niet uitvinden als ik maar 1 kant van het verhaal hoor.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Als je vriendin je laat kiezen tussen haar en je vriend, klopt er iets niet bij háar. Jij bent niet diegene die een verantwoording hoeft af te leggen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zij doet dat echt niet zomaar. Ga bij jezelf even na of je toch niet stiekem teveel tijd met je vriend doorbrengt. Liefde maakt blind, zeggen ze wel eens, en je vriendin heeft waarschijnlijk het gevoel dat je er niet meer voor haar bent.

    Ga eens goed met haar praten.


    ars moriendi

    RainbowDash schreef:
    Hoe oud is je vriendje? Hoeveel tijd spendeer je samen? Hoeveel tijd spendeer je met je beste vriendin? Is dat minder geworden? Hebben jij en je vriendje veel ruzie? Heeft ze je ooit een reden gegeven waarom ze zo doet tegen je vriendje? Doet ze vaker zo tegen hem?

    Je geeft een situatie en in die situatie is zij duidelijk degene die iets verkeerd doet. Echter, het kan best zijn dat er andere dingen spelen, maar dat staat er allemaal niet in. Dus, ik kan nu niet eerlijk beoordelen wiens fout dat is.


    Ik ben het hiermee eens. Mijn "vriendinnen" vonden dat ik het METEEN uit moest maken met Fred. En waarom? Hij was niet "knap" volgens de verknipte modebeelden van nu :W
    Dus, aan die vriendinnen van mij: Please, leave and go fuck yourself. Now.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!