• de Hongerspelen film die binnenkort uitkomt heb ik weer een Hongerspelen username genomen
    Tributes
    Oftewel Tributen
    De 24 kinderen die de arena in moeten worden , zoals jullie vast wel weten, tributen genoemd
    Ik ga de 23ste naar de Hongerspelen, met 2 vriendinnen nog voor mijn verjaardag
    Wanneer gaan jullie erheen?
    Wat vinden jullie van mijn nieuwe username?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga waarschijnlijk eind van de maand met 2 vriedinnen.
    Geen idee waar het over gaat, dus ik ben benieuwd haha.


    Tell me about it, stud.

    Warhol schreef:
    Ik ga niet. Ik vind die boeken echt verschrikkelijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga er ook heen en heb mijn naam speciaal daarvoor weer veranderd in Everdeen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik hooooooooooooooud van die boeken, maar ik ga niet naar de film. Ik vind dat dat mijn fantasie gewoon naar beneden brengt en kan ik de personages niet meer inschatten zoals ik zelf wil.
    Ik ben irritant, I know (:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    ik zou niet weten wanneer hij speelt in gent, maar ik ga er misschien heen.. nadat ik War Horse en Tinker, Tailor, soldier, spy heb gezien :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ga er 14 april heen (: want m'n zusje is de 13e jarig en dan krijgt ze van mij een bios + kebab-date ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mothrchucker schreef:
    Ik ga waarschijnlijk eind van de maand met 2 vriedinnen.
    Geen idee waar het over gaat, dus ik ben benieuwd haha.

    Noord-Amerika bestaat niet meer, in plaats daarvan is het land Panem gekomen. Panem bestaat uit 12 districten en 1 Capitool. 74 jaar geleden kwamen de districten in opstand, district 13 werd verwoest en de Hongerspelen werden ingevoerd.
    Het principe van de Hongerspelen is simpel
    Neem uit elk district 1 jongen en 1 meisje tussen de 12 en 18
    Gooi ze in een arena en wacht tot er 1 overblijft.
    In het boek, en dus ook de film, wordt voor district 12, het armste district van Panem, de 12-jarige Primrose Everdeen gekozen, Katniss Everdeen, haar oudere zus neemt haar plaats in. Peeta Mellark wordt gekozen als jongenstribuut

    Zo korte uitleg zonder te veel details te verklappen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tributes schreef:
    (...)
    Noord-Amerika bestaat niet meer, in plaats daarvan is het land Panem gekomen. Panem bestaat uit 12 districten en 1 Capitool. 74 jaar geleden kwamen de districten in opstand, district 13 werd verwoest en de Hongerspelen werden ingevoerd.
    Het principe van de Hongerspelen is simpel
    Neem uit elk district 1 jongen en 1 meisje tussen de 12 en 18
    Gooi ze in een arena en wacht tot er 1 overblijft.
    In het boek, en dus ook de film, wordt voor district 12, het armste district van Panem, de 12-jarige Primrose Everdeen gekozen, Katniss Everdeen, haar oudere zus neemt haar plaats in. Peeta Mellark wordt gekozen als jongenstribuut

    Zo korte uitleg zonder te veel details te verklappen


    Waarschijnlijk wilt ze daar zelf achter komen als ze de film ziet, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga de 23e of de 24e met een vriendin. Wij hebben hier maar twee niet al te grote bioscopen dus als ik de 21e gaa, is het daar bomvol (:


    Take risks and conquer your fears.

    Pericles schreef:
    Ik ga de 23e of de 24e met een vriendin. Wij hebben hier maar twee niet al te grote bioscopen dus als ik de 21e gaa, is het daar bomvol (:

    ik wou eerst de 21e gaan, maar ik heb de dag daarna een super belangrijk proefwerk, en ik kan ook niet de 22e, zelfde verhaal


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil eerst het boek hebben gelezen voordat ik naar de film ga (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ga er naartoe met een vriend! :'D lijkt me echt stoer die film! en ik vind je username.. niet echt geweldig. xD je weet niet gelijk dat het met hungergames heeft te maken, imo.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Warhol schreef:
    Ik ga niet. Ik vind die boeken echt verschrikkelijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Plumbum schreef:
    Ik ga er waarschijnlijk wel heen, maar ik weet nog niet wanneer. (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga zo snel mogelijk naar die film =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.