• Hallo allemaal. (krul)

    Ik heb twee trailers gemaakt voor een verhaal en ik vroeg me af welke ik hiervan zou moeten gebruiken. Ze zijn niet super goed en het verhaal is er niet zo super duidelijk uit op te merken, maar ik vraag toch even om uit deze twee te kiezen. (:

    Verhaallijn.


    Als je vraag wie Mada Zyra Savarin is, zul je haar misschien herkennen. Zoals vaker wordt gezegd: Je kent haar naam, niet haar verhaal. Want eigenlijk niemand wist het verhaal dat speelde tussen Mada en Tom Riddle. De jongen die uitgroeide tot de gevaarlijkste tovenaar in de geschiedenis.


    Eerste trailer. HD


    Tweede trailer. HD


    Bedankt. (:

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 16:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Trailer 2 (:


    Not all those who wander are lost.

    De tweede.


    Tell me about it, stud.

    Ik kan niet echt veel met die verhaallijn als ik eerlijk moet zijn, want er staat helemaal niks over wat er gaat gebeuren met het verhaal. Het maakt je nieuwsgierig, maar meer niet.
    Dus, misschien iets meer uitleg? ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    De tweede vind ik mooier.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    er is niet heel veel verschil in beide, maar persoonlijk vind ik de eerste leuker.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Aiaiai ik ben jaloers op jouw trailers
    Trailer 2 (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ze zijn beide goed gemaakt, maar enorm saai. Nummer een is dan nog het minst saai.


    comfort in c h a o s

    Twee, zeker weten twee. Welke film is het eigenlijk bij dat stukje dat de jongen wakker word?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Numéro Zwei.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sluipvoet schreef:
    Twee, zeker weten twee. Welke film is het eigenlijk bij dat stukje dat de jongen wakker word?


    It's kind of a funny story. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou twee nemen, die zit ietsje beter in elkaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?