• Een cover? :3

    Ik zou graag deze plaatjes erin willen:

    1
    2
    3

    Ik zou het geheel graag in een rustige sfeer willen. Het lettertype graag geschreven in krullende letters, als dat kan :3

    Dan zou ik graag de tekst: I'm sorry!
    Erop willen ;3

    Alvast bedankt (:


    26 - 02 - '16

    Ik zal proberen. (':

    Jepson schreef:
    Ik zal proberen. (':


    Thank you (:


    26 - 02 - '16

    Waarom komen deze aanvragen áltijd als ik op de plek ben waar ik geen Photoshop heb? Waarom?!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Waarom komen deze aanvragen áltijd als ik op de plek ben waar ik geen Photoshop heb? Waarom?!


    Ik ga echt nog niet de eerste beste cover nemen die voorbij komt. Ik neem de mooiste. Ik ga tot vanavond wachten met kiezen, dus neem de tijd (:


    26 - 02 - '16



    Deze maar de tekst was moeilijk te plaatsen vond ik. Als iets je niet bevalt mag je het gerust zeggen, ik zal het veranderen.



    Deze met de palmbomen weggelaten, ik vond ze nogal te druk. Als iets je niet bevalt mag je het gerust zeggen, ik zal het veranderen.

    Ik ben echt niet goed in covers, sorry.

    Jepson schreef:



    Deze maar de tekst was moeilijk te plaatsen vond ik. Als iets je niet bevalt mag je het gerust zeggen, ik zal het veranderen.



    Deze met de palmbomen weggelaten, ik vond ze nogal te druk. Als iets je niet bevalt mag je het gerust zeggen, ik zal het veranderen.

    Ik ben echt niet goed in covers, sorry.


    Hij heeft een mooie rustige sfeer en je kan sowieso beter covers maken dan mij ;3 Dankjewel (:

    Ik wacht tot vanavond en dan zal ik uitkiezen welke cover het gaat worden (:


    26 - 02 - '16


    Je kunt het plaatje aanklikken

    Alsjeblieft, ik hoop dat je hem leuk vind.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 19:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Alsjeblieft, ik hoop dat je hem leuk vind.


    Deze is erg mooi (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb gekozen, het wordt die van DarkSavior :3
    Iedereen bedankt voor het maken van de covers (:


    26 - 02 - '16