• Ik moet van mijn dokter pillen nemen tegen de acne die ik heb.
    Het werkt erg goed en heb er nu geen last meer van.
    Maar er is een bijwerking aan dat medicijn en dat zijn uitgedroogde lippen.
    Ik gebruik al een lange tijd lippenbalsem maar ik merk dus echt geen verschil.
    Het probleem is dus dat ik nu gescheurde lippen heb en dat het enorm pijn doet en aangezien de lippenbalsem niet werkt zoek ik andere middeltjes.
    Ik heb nog 2 opties maar geen van beide lijkt me aangenaam.

    Opties:

    Citroen
    Cacaoboter

    Dus hier die middeltjes(joehoe)

    Edit: Ik heb nu de olijfolie geprobeerd en ik moet toegevebn dat het enorm verzachtend werkt :')
    Voor ik ga slapen probeer ik de vaseline en morgen de honing.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 21:01 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Doe anders vaseline?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij mij werkt lippenbalsem eigenlijk altijd, maar ik gebruik die met melk en honing, want die witte die je lippen zo wit maken helpt bij mij ook niet. Misschien kan je ook eens vaseline gebruiken?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Olijfolie :Y)

    Olijfolie werkt goed, melk drinken, af en toe heel zachtjes scrubben met suiker en olijfolie (50/50 verhouding), slapen met vaseline op en rondom je lippen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Vaseline & Petroleum Jelly.


    The odds are néver in our favor.

    Vaseline. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lipbutter/vaseline. Heeft mij heel erg goed geholpen. 's Avonds op doen en dan ermee gaan slapen. En natuurlijk overdag blijven smeren.


    Destroy what destroys you.

    Honing op je lippen zou moeten helpen, maar ik heb het zelf nooit geprobeerd.

    Toen ik een grote operatie ondergaan had, hadden de doktersmijn mondshoeken en lippen kapot gedaan. Ik had van die speciale wattenstaafjes met een citroenextract meegekregen (van de apotheek). Die hielpen beter dan gewone lippenbalsem.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Honing :9~.
    En je kan voorzichtig met een nat washandje of een tandenborstel de velletjes van je lippen halen.


    i put the fun in funeral

    Kelso schreef:
    Vaseline. :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heeft mijn vriendin ook, zij heeft speciale lippenbalsem.
    Ik heb een lippenbalsem met van die boter in (van Yves Rocher) en die is heeeeel goed. Steek 'm overigens altijd in je broekzak.


    Has no one told you she's not breathing?

    Citroen? Dat moet toch keihard prikken..
    Vaseline en ik wil wel eens aan mijn vriend vragen welke lipbalsem hij gebruikt. Hij neemt ook pillen voor acne en dat nadeel heeft hij ook


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb daar ook echt altijd héel erg last van. Ik heb nu altijd een klein metalen doosje met vaseline bij me. Iedere keer als ik merk dat mijn lippen weer droog worden smeer ik het erop. Bij mij werkt dat heel goed.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    wonderpotje, dat is echt het beste! maar ik weet niet waar je het kan kopen.. sorry!(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    De blauwe potjes van blistex zijn echt wonderwerkers ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.