• Ik moet van mijn dokter pillen nemen tegen de acne die ik heb.
    Het werkt erg goed en heb er nu geen last meer van.
    Maar er is een bijwerking aan dat medicijn en dat zijn uitgedroogde lippen.
    Ik gebruik al een lange tijd lippenbalsem maar ik merk dus echt geen verschil.
    Het probleem is dus dat ik nu gescheurde lippen heb en dat het enorm pijn doet en aangezien de lippenbalsem niet werkt zoek ik andere middeltjes.
    Ik heb nog 2 opties maar geen van beide lijkt me aangenaam.

    Opties:

    Citroen
    Cacaoboter

    Dus hier die middeltjes(joehoe)

    Edit: Ik heb nu de olijfolie geprobeerd en ik moet toegevebn dat het enorm verzachtend werkt :')
    Voor ik ga slapen probeer ik de vaseline en morgen de honing.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 21:01 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vaseline, helpt geweldig bij mij in ieder geval. Tenminste, lippenbalsems hielpen niet bij mij en mijn lippen drogen snel uit zeker in de winter.


    Physics is awesome

    een goede dikke laag vaseline, of anders zo'n blauwe niveau pot
    maar vaseline is beter

    Yoda schreef:
    De blauwe potjes van blistex zijn echt wonderwerkers ^^

    Ja, inderdaad, die zijn geweldig! Ik had er eentje bij een pakket gekregen en het werkt echt fantastisch! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    eerst savonds de velletjes van je lippen schuren met een ( niet te ruwe ) tandenborstel en daarna een dikke laag hydraterende lippencreme , smorgens kan je ook nog een goeie laag laten intrekken , maar niet de hele dag door labello enz opsmeren , want dan wennen je lippen eraan en worden ze alleen droger (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    NewUsername schreef:
    Doe anders vaseline?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    ik zou inderdaad scrubben met een tandenborstel, en de zilvere of blauwe blistex gebruiken.. Of die van Yves Rocher, die zijn goddelijk.


    The night is dark and full of terrors.