• Ik vind me vriendin echt dom. Ze heeft een vriendje maar er komt steeds een jongen bij haar aan de deur of ze kan en eerst zou ze ook nog met hem gaan schaatsen maar dat ging niet door. En nu vraagt ze of ik vnv met hem en haar wil afspreken, en dan gaat ze heletijd over haar vriendje praten wtf? ik snap het niet en ik heb daar ook totaal geen zin in, en ik vind het ook nog eens zielig voor die jongen. Wat moet ik nu doen dan?

    ja dit moest er ff uit xd

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 16:46 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zeggen dat je al iets hebt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien haar de waarheid zeggen?
    Maar misschien is die ene jongen een goede vriend van haar? Een meisje kan best een vriendje & een goede vriend hebben. Of ik zie het verkeerd?

    Ik vind jou dom typen. (cat)
    Anyway, zeg gewoon dat je al iets anders hebt gepland.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jepson schreef:
    Misschien haar de waarheid zeggen?
    Maar misschien is die ene jongen een goede vriend van haar? Een meisje kan best een vriendje & een goede vriend hebben. Of ik zie het verkeerd?
    Ze mag hem helemaal niet ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Achilles schreef:
    Ik vind jou dom typen. (cat)
    Anyway, zeg gewoon dat je al iets anders hebt gepland.
    Hoezo dom ?;s


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hoezo dom?
    Lees even terug wat heb je allemaal hebt getypt:S

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 16:48 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Me is overigens spreektaal en geen schrijftaal, je moet eigenlijk mijn vriendin schrijven. Sorry, mijn moeder heeft laatst een preek tegen me gehouden. Maar als ze hem niet mag, waarom zegt ze dat dan niet gewoon hem tegen? En zeg gewoon eerlijk tegen haar dat je er niet veel zin in hebt anders word ze later misschien kwaad als ze er achter komt dat je niks anders had maar niet wilde afspreken & komen


    Physics is awesome

    Chiefly schreef:
    (...)Ze mag hem helemaal niet ?


    Dan heb ik het verkeerd begrepen, maar op de één of andere manier vind ik jouw schrijven erg vervelend waardoor ik het verkeerd ga lezen.

    Ze kunnen gewoon vrienden zijn. En blijkbaar mag ze hem wel ander spreekt ze niet met hem af. Einde probleem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    Ze kunnen gewoon vrienden zijn. En blijkbaar mag ze hem wel ander spreekt ze niet met hem af. Einde probleem.
    Ik had het tegen haar gezegt wat ik vond, en ze spreekt 1 keer met hem af, omdat ze het anders zielig vindt.. Naja ze is nu boos, Omdat ik niet mee wil.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co