• Iedere keer als ik in Word een zin typ die langer is dan één regel, begint het eerste woord van de nieuwe regel niet op dezelfde plaats als de vorige regel. Het woord is dan een aantal spaties verwijderd van de plaats waar de regel eigenlijk hoort te beginnen.
    Toen ik het niet voor elkaar kreeg om dit te veranderen heb ik de tekst maar in een ander document geplakt, maar ook daar heb ik last van hetzelfde probleem. Ik zou het erg fijn vinden als iemand me even kan vertellen hoe ik dit op moet lossen, want het is echt zwaar irritant.

    Ik snap dat dit nogal onduidelijk is verwoord, maar ik weet niet goed hoe ik het anders uit moet leggen. Hopelijk is er iemand die er wat van begrijpt en me kan helpen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het klinkt als een automatisch inspringmanier die schrijvers wel ooit eens gebruiken om een nieuwe alinea te beginnen. Bedoel je zoiets? Want dan is het misschien ietsjes duidelijker.
    Verderrest kan ik je niet helpen, sorry.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 13:01 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Het ligt aan de opmaak. Welke Word heb je? Vaak moet je even automatisch inspringen uitzetten.


    Your make-up is terrible

    Zoiets toch? Of niet?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Assassin schreef:
    Het ligt aan de opmaak. Welke Word heb je? Vaak moet je even automatisch inspringen uitzetten.

    Het lijkt inderdaad op het automatisch inspringen waar Bond het over heeft, dus ik denk dat ik wel wat met je tip kan. Het vinden van dat dingetje om dat inspringen uit te zetten zal wel even duren, maar nu weet ik in ieder geval waar ik naar op zoek moet.
    Ik heb trouwens Word 2010.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 13:11 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Goed, het is ondertussen een paar uur geleden dat ik dit topic aan heb gemaakt en ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Het automatisch inspringen uitzetten werkte niet op de één of andere manier, dus is er misschien iemand met een ander idee?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dit kan je heel makkelijk hier aanpassen:


    Als je op dat tekentje klikt, krijg je dit venster:


    Die cijfers waarnaar de pijl wijst kan je aanpassen. Als je 0 kiest ben je helemaal van je probleem af.


    Let the Night embrace you