• Iemand die je verteld dat hij/zij (deels) door jouw hulp weer een stap verder is gekomen. It kinda made my day :3

Waar worden jullie ook altijd vrolijk(er) van? :3

Let it come and let it be

Van me broertje ? ;D
    En anders door andere personen die tegen me praten ;D
    En dat verschilt nog wel eens welke het is ;d

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Als de zon schijnt :3
    Dat had ik vanochtend heel erg. Ik had hélemaal geen zin om naar school te gaan, maar toen ik onderweg was, en de zon scheen in mijn gezicht, werd ik weer helemaal vrolijk (:

Of als je stagekindjes helemaal vrolijk en enthousiast zijn omdat ze een activiteit mogen doen die jij bedacht hebt (:

Inspiration can hit you any time

Van muziek. (: Of van mensen die me aan het lachen maken.

Full of envy behind that anonymous mask

Zon, ja sowiso zon!

Maar ook wel muziek. Het helpt niet snel, maar als ik sacherijnig ben stop ik vaak m'n ipod in m'n oren en na een paar nummers voel ik me vaak weer helemaal goed (krul)

Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

Muziek en mijn diertjes.

Firm believer of all that is magic

Van mijn vriendje word ik vrolijk. And guess what? I see him every single day :D

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Mijn vriend is er altijd om me op te vrolijken, that's one of the reasons i love him <3

Never show people that you're weak.

Oppa always makes my day.

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Mijn schat van een broertje is voor mij genoeg om de dag te doorstaan.

Have you ever been alone in a crowded room?

M'n broertje en m'n beste vriend (/vriendje) :') xx