• Ik was een beetje melig samen met een vriendin op school en toen kwamen we bij openingszinnen voor leraren. De leukste vond ik deze, voor een aardrijkskundeleraar:
    'De manier waarop jouw huid het zonlicht opvangt en omzet in warmte, zodat deze warme lucht opstijgt en weer afkoelt is werkelijk waar prachtig.'

    Goh, nu ik 'm hier typ klinkt het niet zo leuk. Maar toen was het heel grappig. :'D
    Weten jullie nog leuke openingszinnen voor leraren?
    *O*


    everything, in time

    Melig was je zeker ;]
    Nee, sowwy, ik moet Latijn gaan 'leren'.


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    Melig was je zeker ;]
    Nee, sowwy, ik moet Latijn gaan 'leren'.


    Scrotum, vervoeg dat maar eens.(cat)


    everything, in time

    Weet je dat je precies op cleopatra lijkt? De Egyptische koningen(of wat ze dan ook was)
    Bij jou lijkt de tijd wel stil te staan
    Voor Geschiedenis docenten
    Maar ze zijn een beetje domdom


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Humble schreef:
    (...)

    Scrotum, vervoeg dat maar eens.(cat)

    Dat woord bestaat niet volgens meerdere vertaalmachines. Ik wil eerst een vertaling anders ga ik de rijtjes niet opnoemen (cat). ;]

    Maar ik moet eventjes alle rijtjes gaan maken van de coniunctivus en alle bijwoorden zoals: ut, enz. Ik snap het een beetje, maar misschien dat ik het straks net iets beter snap ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    Melig was je zeker ;]
    Nee, sowwy, ik moet Latijn gaan 'leren'.

    Het is vrijdagavond en jij gaat Latijn leren?
    Mijn vriendin vond mij al gek omdat ik vanmiddag mijn wiskunde ging maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    dat zou mijn oude aardrijkskunde leraar zo kunnen zeggen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Openingszinnen? Leraren?
    Bij ons is het:
    "Ga maar zitten en pak je agenda. In stilte!"
    of in het Frans/Duits/Engels...

    Maar hoe bedoel je wel?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bond schreef:
    (...)
    Dat woord bestaat niet volgens meerdere vertaalmachines. Ik wil eerst een vertaling anders ga ik de rijtjes niet opnoemen (cat). ;]

    Maar ik moet eventjes alle rijtjes gaan maken van de coniunctivus en alle bijwoorden zoals: ut, enz. Ik snap het een beetje, maar misschien dat ik het straks net iets beter snap ;]


    Hic heac hoc!
    Just kidding, meh, ik heb een schijthekel aan de coniunctivus. Daar snap ik echt niets van. Ik hou het wel bij -o(?), -s, -t, -mus, -tis en -nt en natuurlijk -r, -ris, -tur, -mur, -mini, -ntur. (joehoe)


    everything, in time

    Zayniak schreef:
    (...)
    Het is vrijdagavond en jij gaat Latijn leren?
    Mijn vriendin vond mij al gek omdat ik vanmiddag mijn wiskunde ging maken


    Ik ben nogal slecht in Latijn en ik heb volgende week een proefwerk. Omdat ik deze zondag weinig tijd heb ga (moet ik van mijn moeder, maar ik vind het ook niet zo slecht idee) ik een klein uurtje leren. Anders komt er volgende week ook bijna niks van en dan heb ik alvast mezelf wat voorbereid ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Flemish schreef:
    Openingszinnen? Leraren?
    Bij ons is het:
    "Ga maar zitten en pak je agenda. In stilte!"
    of in het Frans/Duits/Engels...

    Maar hoe bedoel je wel?


    Als versierzinnen bedoel ik. En dan moet je je even voorstellen dat je leraar echt helemaal verliefd is op zijn vak.

    @ImOnFire: Oké, dat is eng. :'D


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Hic heac hoc!
    Just kidding, meh, ik heb een schijthekel aan de coniunctivus. Daar snap ik echt niets van. Ik hou het wel bij -o(?), -s, -t, -mus, -tis en -nt en natuurlijk -r, -ris, -tur, -mur, -mini, -ntur. (joehoe)


    Zou ik ook willen, maar ik volgende week PW daarvan >.<
    Kutschool *steek middelvinger op naar school*


    Deep inside, I've never felt alive

    Er zijn er wel enkelen, maar ik kan op dit moment niet komen op wat ze letterlijk zeggen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    M'n leerkracht wiskunde is helemaal gek op haar vak...
    Elke keer als ze een oefening heeft opgelost staat ze naar het bord te staren en zegt: "Prachtig toch, die wiskunde, tis al een kunst op zich"
    Kweet nie wat ze ziet in zo'n saaie oefening met al die **** stellingen, maarja:Y)


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Geen openingszinnen, maar een vriend van mij maakt wel altijd woordgrappen over aardrijkskunde/die docent.
    "De atlas is een interessant onderwerp om aan te kaarten" :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hm nee, geen openingszinnen. Ik slijm wel redelijk bij leraren. :W

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 23:31 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind