• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:20 ]

Your make-up is terrible

[ik heb veel gemist. waar zijn we?]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

[Cassie en Hanna zitten beneden, Luca en Scarlett zijn onderweg naar het huis (waren in het bos wegen bloedblablabla), Mary, Solomon en Darren zitten op de kamer van Mary]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[Wanneer gaan we weer verder? We kunnen nu echt helemaal niks doen. Solomon, Mary en Darren zijn samen. Cassie en Hanna zijn samen en Scarlett en Luca zijn samen.]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[ik weet niet echt wat ik op dit moment met mijn poppetje kan doen xD]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Weinig helaas. :c]

Your make-up is terrible

Damon Blake ~ Mens

Diep zuchtend liep ik terug naar het huis waar ik nu woonde. Het was een lange lange dag en ik had echt nergens meer zin in, 'Vreselijke kut school' dacht ik bij mezelf. Ik drukte de sleutel in de deur, draaide hem open en trapte tegen de deur. De deur vloog krakend open. Verveeld stapte ik naar binnen, duwde de deur luid achter mij dicht, keek even naar de twee nieuwe mensen die op de bank zaten en liep toen de trappen op naar mijn kamer. Daar eenmaal aangekomen gooide ik de tas in de hoek en plofte op bed. 'Zo voor vandaag doe ik geen ruk meer' dacht ik bij mezelf terwijl ik mij uitrekte.

Hanna Brigitta Kunert - Vampier

De deur gaat krakend open en een jongen komt binnen, een mens. Hij ziet eruit alsof hij het echt gehad heeft voor vandaag en duwt de deur hard achter zich dicht, om Cassie en mij vervolgens met een vuurspuwende blik aan te kijken en boven op bed te ploffen.
    'Ik kijk wel hoe het met hem gaat,' zeg ik tegen Cassie en ik zet mijn glas drinken op de tafel neer. 'Kan ik gelijk kennismaken, hij heeft de kamer aan de andere kant van de gang, tegenover de mijne.' zei ik met een handgebaar en ik liep naar de kamer waar de jongen naarbinnen was gegaan.
    'Hallo..?' vroeg ik en ik klopte zachtjes op de deur, ik wilde hem niet boos maken. 'Ik ben het, Hanna, je nieuwe overbuurvrouw..?' zei ik vragend en wachtte op antwoord.

[@ DarkSavior: kun je hier iets mee?]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

[MAar Assasin moest toch verder? Die is Mary en daar gaan Darren toch antwoord op???]

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake ~ Mens

Ik gromde toen iemand aan de deur klopte, maar besloot op te staan. 'Kom op, Damon. Een beetje sociaal zijn zal je goed doen.' dacht ik bij mezelf. Ik stond op en trok de deur open. Voor mijn neus stond een vrouw met rood haar. 'Hey, welkom bij ons in dit huis.' zei ik terwijl ik haar van top tot teen bekeek. Ik stak mijn hand uit. 'Ik ben Damon.'

[Geweldig, dankjewel!]

[@ Dracy; DarkSavior = Damon Blake, niet Darren]

Dracy schreef:
    [MAar Assasin moest toch verder? Die is Mary en daar gaan Darren toch antwoord op???]

[Ik ben Darren en Damon. Heb nu twee personages]
    Accidental schreef:
    [@ Dracy; DarkSavior = Damon Blake, niet Darren]

[Ik ben beide]

[ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 16:39 ]

[Ja i know maar dat op pagina 2. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

[Solomon, jij moet op Darren en Mary reageren. Wij kunnen niks zeggen atm.]

[Toetoet, ik ga iets zeggen]

Your make-up is terrible

Hanna Brigitta Kunert - Vampier

'Dank je,' lach ik. 'Ik ben echt blij dat jullie hier allemaal zo relaxed zijn, kan ik van mijn vorige woning niet zeggen.' voeg ik eraan toe en ik schud zijn hand, die verbazingwekkend warm voelt tegen mijn koude huid.

[@Dracy: Ik bedoelde daarmee dat ik op Damon reageerde]