• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake ~ Mens
    "Ik ben het helemaal met je eens Cassie." Ik kijk dan naar Solomon. "Nou vertel eens wat over jezelf." Eens kijken of hij toch niet dat was wat ik dacht dat hij was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Nou ik ben dus Solomon, maar dat weten jullie... Ik ben geboren in Engeland en woon sinds kort hier in Nederland." Begin ik.
    "Ik ben 16 en ben erg geïnteresseerd in kunst, daarom volg ik er ook een opleiding in." Lieg ik met gemak.
    "Nog meer?" Grinnik ik en ga ietsje gemakkelijker zitten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Blake ~ Mens

    Ik knikte, allemaal informatie waar ik niks aan heb. "Uit Engeland dus. Waarom ben je naar Nederland gekomen dan?" vroeg ik nieuwsgierig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun.

    "Waarom ik hier gekomen ben. Tja, omdat, eh, Nederland een heel andere wijze heeft dan Engeland?" Zeg ik twijfelachtig.
    Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan nu, dat ik daar geen goed antwoord op heb!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cassie Raven Benson
    Ik frons even, 'volgens mij klopt het wel dat je in Engeland maar tot je 16e naar school moet maar hebben je ouders je echt zomaar laten gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake ~ Mens

    Zo, dat was geen goed antwoord zeg. Nu twijfelde ik zeker weten aan hem. Ik heb vast en zeker gelijk. "En wat bedoel je met andere wijze?" vroeg ik nadat Cassie hem wat had gevraagd. Ik ging nog wat dichter tegen haar aanzitten, vond ze vast niet erg.

    [Deze 7000ste post richt ik aan Nikki (Assassin) die nu tegen mij aan ligt te slapen. I love you <3]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 21:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    "J-Ja, ik mocht kiezen waar ik heen wilde." Verzin ik. Fout, dit is fout!
    Ik weet er geen goed antwoord op!
    En daar gaat mijn ontspannen houding.
    "Gewoon, andere wijze, Cultuur?" Zeg ik tegen Damon.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 21:29 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Blake ~ Mens

    Zijn antwoorden werden telkens slechter en slechter en ik keek hem strak aan. "Hmmm, okay."

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 21:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik kijk even naar Damon als hij dichter tegen mij aan gaat zitten maar ik zeg er niks van. Het voelt wel fijn. Ik hou me hoofd een beetje schuin en kijk dan naar Solomon. Ik heb zo het idee dat hij niet de waarheid spreekt. 'Je hebt nog steeds niet echt antwoord gegeven waarom je nou naar Nederland bent gekomen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon Vigée-Lebrun

    Hij leek me niet te geloven.
    "Ja Cultuur, uh gewoontes. Wij in Engeland hebben bijvoorbeeld dat we
    's ochtends met bacon en ei eten." Zeg ik snel.
    Ik kijk naar Cassie. Ik voel zweetdruppels zich op mijn voorhoofd vormen.
    "Eh, omdat ik hier wilde studeren." Zeg ik en voel me erg ongemakkelijk worden.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 21:34 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Blake ~ Mens

    Ik keek hem lang en streng aan. "Weetje, ik geloof je niet. Volgens mij ben je niet die die je voorgeeft te zijn."

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 21:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik kijk even van Damon naar Solomon en zucht even. 'Damon, laat het gewoon. Als hij niet de echte reden wil zeggen waarom hij hier is dat zijn probleem. Niet die van ons,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik wil net iets zeggen als Cassie, Damon al antwoord geeft.
    Ik zucht even opgelucht, hopelijk was het niet te hard.
    "V-Vertel anders iets over jullie?" Vraag ik en kijk ze aan.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 21:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Blake ~ Mens

    Ik keek even naar Cassie en zuchtte, als ze eens wist wat ik wist. "Okay" zei ik uiteindelijk. "Maaar lady's first. Jij mag beginnen met vertellen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik rol even met mijn ogen, 'we wonen niet meer in de middeleeuwen dus jij mag beginnen,' zeg ik met een klein lachje waarna ik even in zijn buik prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered