• xYoung schreef:




    (...)

    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Shara.
    Ik loop verder over het pad en hoor achter me een plons. Iets valt in het water. Een moment blijf ik staan. Het zal wel een tak zijn en ik draai me om. Ik wil het zeker weten. Dan zie ik tussen de bosjes in het water iets bewegen. Het lijkt, het ís een mens. Ik ren erheen en zie dat het Abby is. Oh nee!Direct til ik haar uit het water. Ik word nat, maar dat maakt me niks uit. Snel trek ik mijn winterjas en trui uit. Ik trek het bij haar aan en hou haar tegen me aan. Ondertussen voel ik haar rillen van de kou. Ik probeer haar warm te wrijven.

    [Ik heb een leuk idee voor Shara, namelijk: Shara's andere grootouders wonen in het andere deel van de stad waar ook een bos is. Mij lijkt het leuk dat daar zeg maar ook wolven leven, en dat ze daar gebeten is, maar niet helemaal doorgebeten. Ze heeft bijna geen wolvengen in zich gekregen en is alleen een beetje ziek geworden. Daar heeft ze wel gezien hoe pijn het doet om te veranderen.]

    Abby
    Iemand trekt me uit het water en trekt iets bij me aan, maar nog steeds schiten felle pijnscheuten door mijn lichaam, waarom moet ik ook zo dom zijn.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Shara.
    Ik zie dat haar gezicht van de pijn vertrekt, mijn blik staat bezorgd. Ik blijf haar warm wrijven, maar merk dat het niet echt lukt. Ze moet nú direct warmte hebben. Ik til haar iets beter op en begin te rennen. Rennen richting mijn fiets aan de rand van het bos. De enigste plek waar ik heen kan is mijn appartement. Ik zou niet weten waar Scott woont. Een zucht verlaat mij mond en ik ren verder. Snel ontwijk ik een paar takken. Bij mijn fiets aan gekomen, zet ik Abby voor op mijn rekje en fiets snel naar huis. Zo snel heb ik nog nooit gefietst. Bij mij appartement aangekomen duw ik de sleutel in het slot, loop naar binnen en sprint met haar in mijn armen de trap op, richting de badkamer. Ik trek mijn winterjas, trui en haar spijkerbroek uit en zet haar in het bad. Vlug laat ik het bad vollopen. Een lekker warm bad.

    Abbt
    Opeens wordt ik omringd door warmte, opgelucht ontspan ik me een beetje. Ik ben nog mens, ik ben nog Abby.
    "Bedankt." Mompel tegen het meisje dat naast me staat.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Shara.
    "Bedankt," Mompelt ze zachtjes. "Wees maar niet bang," Stel ik haar gerust. "Ik heb vanmiddag met Scott gesproken en ik weet wat je kat gaan doormaken," Vervolg ik en laat nog wat warm water in het bad lopen. Zelf ga ik op de grond, bij het bad zitten. Ik laat mijn blik op haar hangen. Hoe oud zal ze zijn? Ik knipper even met mijn ogen wanneer ik terug denk aan de tijd dat ik jonger was. De tijd die ik nooit zal vergeten. "Als er wat is of er gebeurt iets, moet je het maar zeggen," Zeg ik tegen haar en tover een zachte, vriendelijk glimlach op mijn gezicht.

    [Heb je dit trouwens gelezen? Hier: Ik heb een leuk idee voor Shara, namelijk: Shara's andere grootouders wonen in het andere deel van de stad waar ook een bos is. Mij lijkt het leuk dat daar zeg maar ook wolven leven, en dat ze daar gebeten is, maar niet helemaal doorgebeten. Ze heeft bijna geen wolvengen in zich gekregen en is alleen een beetje ziek geworden. Daar heeft ze wel gezien hoe pijn het doet om te veranderen.]

    [Wat zal Ivy nu gaan doen?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Verslag uitbrengen aan Scott of zoiets of gewoon met mensen aan tafel praten ??

    Scott
    'Pijnlijk,' reageert Amber. Dat kan ik me wel voorstellen. Gelukkig worden er geen bijzonderheden gemeld. Dante is weer naar zijn kamer vertrokken. Je kon wel zien dat hij slaap nodig had, als mens leek hij bijna een zombie. Rustig eet ik verder. Voor zover wist ik niet wat er nog allemaal moest gebeuren. Ach dat zal nog wel verteld worden.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 20:46 ]

    Abby
    Opeens besluit ik al mijn vijandigheid te laten varen. Ik heb nooit kind kunnen zullen zijn en zal het ook nooit meer worden. Warme, zoute tranen rollen over mijn wangen en spatten kapot in het warme badwater


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Shara.
    Ik wrijf over Abby's rug en merk dat ze begint te huilen. Met mijn vrije hand veeg ik ze weg van haar wangen. "Meisje toch.." Mompel ik zachtjes. Ik laat mijn hand van haar rug naar haar arm gaan. Gelukkig voelt ze al wat warmer. "Zal ik even kleren voor je pakken?" Vraag ik aan haar. Ik heb medelijden met haar. Als ze echt een wolf is, kan ze natuurlijk niet meer tussen de mensen leven. Even haal ik schokkend adem. Wat als ze wel veranderd? Als Scott gelijk heeft? Dan is ze wel sterker dan mij. En als ze zich niet inhoud word ik gebeten.. Snel schud ik de gedachte uit mijn hoofd. Kop op, dan gebeurt niet.

    [Aahh.. het is stil hier.. Het mag niet doodlopen. Het is leuk. ):]

    [ja, maar school vind het iets minder leuk aangezien ik overvallen wordt door een vloedgolf van huiswerk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Awh.. Ik ben al twee dagen ziek en kan af en toe op de computer komen voor wat afleiding.
    Ongelofelijksupermegaveel succes met je huiswerk.]

    [Ik was vorige week 2 dagen ziek, dus ik moet ook nog van alles inhalen. En vrijdag heb ik een ontzettend belangrijk debat]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Aha.. succes. Ik wacht wel op je met Shara. (:]